۱۳ دی ۱۳۹۸، ۷:۲۱

کارگردان مستند با مهر مطرح کرد؛

روایت «ما می‌توانیم» در ویترین «عمار»/ فروشنده‌ای که مدیرعامل شد

روایت «ما می‌توانیم» در ویترین «عمار»/ فروشنده‌ای که مدیرعامل شد

مسعود کارگر، کارگردان مستند «ناجی کرونر» عنوان کرد این اثر درباره یک انسان عادی است که توانسته با بررسی ابعاد مختلف تولید یک محصول، از یک فروشنده به مدیر عامل یک شرکت تبدیل شود.

مسعود کارگر کارگردان سینمای مستند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور مستند «ناجی کرونر» در دهمین دوره جشنواره فیلم «عمار» اظهار کرد: یکی از خصوصیات جشنواره «عمار» این است که برای شعار «ما می‌توانیم» ارزش قائل است.

وی افزود: ایده اولیه این فیلم از زمانی به ذهن من رسید که یکی از دوستانم برای فیلمبرداری از مراسم افتتاحیه شرکتش که شرکت تولید یک قطعه پزشکی بود، از من دعوت کرد.

این مستندساز ادامه داد: در مستند «ناجی کرونر» یک انسان عادی را نشان می‌دهیم که توانسته با بررسی ابعاد مختلف تولید یک محصول، از یک فروشنده به مدیر عامل یک شرکت تبدیل شود.

کارگر ضمن تشریح پیام مستند «ناجی کرونر» عنوان کرد: امروز اگر ما به محصولاتی که کشورهای دیگر به خوبی بپردازیم و آن‌ها را بررسی کنیم، اصلاً بعید نیست که خودمان بتوانیم آن را تولید کنیم و حتی در تولید آن به خودکفایی نیز برسیم.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره فیلم «عمار» این است که همانند بسیاری از جشنواره‌ها صرفاً به فرم اثر توجه نمی‌کند بلکه محتوای ارزشمند اثر نیز برای آن اهمیت دارد.

این مستندساز در پایان با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم «عمار» زمینه را برای حضور مستندسازان تازه‌کار و نوپا به خوبی فراهم کرده است، تصریح کرد: حضور این مستندسازان در جشنواره سبب می‌شود تا برای ساخت مستندهای بعدی تجربه و انگیزه پیدا و برای پیشرفت در حوزه مستندسازی تلاش کنند.

کد خبر 4813059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha