۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳

در همایش ۲۰۰ سال خشونت فرقه ضاله بهائیت مطرح شد:

فرقه ضاله بهائیت مدلی از رفتارهای وحشیانه داعش است

فرقه ضاله بهائیت مدلی از رفتارهای وحشیانه داعش است

بابل - مدیر کمیته اجرایی همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ضاله بهائیت گفت: فرقه ضاله بهائیت یک مدل از رفتارهای وحشیانه داعش در حال حاضر بوده و با قتل و غارت عجین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا روزبهانی مسئول کارگروه نقد بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی و مدیر کمیته اجرایی همایش ۲۰۰ سال خشونت و خیانت و خرافه پیش ازظهر پنجشنبه در این همایش با بیان اینکه فرقه ضاله بهائیت یک اندیشه سیاسی است که در راستای تخریب، اندیشه و تفکر دینی و اندیشه‌های ناب اسلام را مورد هجمه قرار می‌دهد و مهدویت را مورد شبهات قرار می‌دهد افزود: این اندیشه، ذهن جوان پویشگر و جوان انقلابی را بیمار می‌کند و یک فرقه تشکیلاتی و یک جریان حزبی است و دائماً در حال نفوذ در ارکان‌های مهم کشور و نهادهای تصمیم سازی است.

وی افزود: این فرقه تلاش می‌کند جامعه دینی و جامعه اسلامی را با چالش مواجه کند و تمام تلاشش در راستای تخریب چهره اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است است و ادعاهای علمی و کذب در دستور کار برخی افراد در این فرقه ضاله قرار دارد واین عناصر مدعی تلاش کردند چهره‌ی اسلام را سیاه جلوه دهند و برخی هم تلاش دارند به آیات قرآن کریم و روایات در تاریخ اسلام شبهه ایجاد کنند.

حجت الاسلام روزبهانی یادآور شد: برخی افراد از این فرقه ضاله در تقابل با برخی مراجع در طول تاریخ قرار گرفتند و فرقه ضاله، دارای مبانی فکری و عقیدتی باطل است ولی با ساختارها و تشکیلاتی عمل کردن در حال ترویج این فرقه ضاله هستند.

مسئول کارگروه نقد بهائیت تبلیغات اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص این فرقه ضاله فتوا صادر کردند و خواستار برخورد قاطع با این انحرافات و خرافات در این فرق شده‌اند زیرا فرقه ضاله بهائیت مبتنی بر خشونت، خیانت و خرافات در طول ۲۰۰ ساله است.

وی افزود: تاریخ فرقه ضاله فقط با قتل و غارت عجین شده و دائماً در حال کشتن و جنگ و خونریزی است و فرقه ضاله بهائیت یک مدل از رفتارهای وحشیانه داعش در عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه جوامع دینی و جامعه اسلامی از حوزه دین گریزی و عدم آگاهی از مهدویت به شدت رنج می‌برد گفت: متأسفانه امام شناسی و مهدی (عج) شناسی در جوامع اسلامی بسیار کمرنگ است.

روزبهانی یادآور شد: فرقه ضاله بهائیت ریشه در تاریخ استعمار و استکبار دارد و این نوع مدل جدید ایدئولوژی دینی مبتنی بر تفکرات استعماری و استکباری است زیرا فرقه ضاله بهائیت در تقابل با امام زمان (عج) و نایب امام زمان و در تقابل با حکومت، تفکرات مرجع و حکومت شیعی است.

کد خبر 4814103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha