۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵

در گفتگو با مهر عنوان شد

تلاش آمریکا برای حذف اندیشه مقاومت/راه سردار «سلیمانی» ادامه دارد

تلاش آمریکا برای حذف اندیشه مقاومت/راه سردار «سلیمانی» ادامه دارد

بیله سوار -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج بیله سوار گفت: آمریکا و هم پیمانانش با شهادت «سردار سلیمانی» به دنبال حذف اندیشه مقاومت هستند.

حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» نه تنها ایران بلکه سایر بلاد اسلامی و مدافع امنیت و صلح را محزون نمود و بی شک این ملت‌ها اجازه نخواهند داد تا خون این فدایی ولایت بی ثمر بماند و مطمئناً راه و روش و گفتمان سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نشان دادند که شهادت همان بیعت با سیدالشهدا است، افزود: شهادت یعنی فدایی ولایت بودن، چرا که با ولایت شهید عظمت و اعتبار پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار یادآور شد: علاوه بر دفاع از نظام و کیان اسلام، امنیت خاورمیانه مدیون رشادت‌های بی بدیل سردار سلیمانی بود. ایشان فدایی اسلام بود و با دقت در زندگی پرافتخار وی بدین نتیجه می‌رسیم که مکتب امامین انقلاب سردارانی چون سلیمانی می‌آفریند که تمام وجودشان را فدای اسلام کردند.

به گفته وی آمریکا و در رأس آن ترامپ از دشمنان به جد کشور ما و اسلام بوده و به گفته رهبر کبیر انقلاب آمریکا شیطان بزرگ است.

فاضلی نیا تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش به دنبال حذف اندیشه مقاومت اسلامی هستند ولی این دشمنان خبیث و جاهل نمی‌دانند که جبهه مقاومت یک گفتمان و یک مکتب عاشورایی است که تنها یک نمونه آن سردار سلیمانی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار ادامه داد: شهادت مظلومانه سردار شهید اسلام به دست شقی‌ترین فرد تاریخ و بازتاب جهانی و بین المللی آن سبب شد تا مکتب سلیمانی‌ها احیا شده و جبهه مقاومت رنگ و بوی جدید پیدا کند تا با عزمی راسخ و قدرتی دو صد چندان مقابل دشمنان ایستادگی شود.

فاضلی نیا یادآور شد: مطمئناً اگر هدف و تفکر سردار سلیمانی به آیندگان روشنگری شود فاتح میدان جنگ نابرابر مقابل دشمنان قسم خورده خواهیم بود.

وی تأکید کرد: چنانچه ولایت مدار بوده و الگوی خود را سرداران سرافرازی همچون «قاسم سلیمانی» قرار دهیم راه نفوذ آمریکا و ایادی آن‌ها را همچنان با قدرت خواهیم بست.

کد خبر 4818170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha