۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹

حسینی‌شاهرودی در گفتگو با مهر:

حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست

حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست، گفت: نمایندگان مجلس خواستار اخراج سفیر انگلیس از کشورمان هستند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به حضور سفیر انگلیس در برخی از تجمعات غیر قانونی گفت: پس از اعلام خبر علت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی عده‌ای جلوی دانشگاه‌ها تجمع و اعتراض کردند و سوال ما این است که چه اتفاقی می‌افتد که سفیر انگلیس هم در آنجا حاضر می‌شود و شخصاً اقدام به تهیه عکس و فیلم می‌کند؟

وی افزود: قطعاً این اتفاق تصادفی نیست و باید بررسی های دقیق تری انجام شود و نقش انگلیس، آمریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی در ایجاد تجمعات غیرقانونی روشن شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه در واکنش به این اقدام سفیر انگلیس باید اقدامات دیپلماتیک خودش را انجام دهد و علت حضور وی در محلی که برخی از معاندان نظام حضور داشتند، مشخص شود.

حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه دولت انگلیس باید پاسخگوی این اقدام سفیرش باشد، گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اخراج سفیر انگلیس از کشورمان هستند و لازم است این اقدام عملیاتی شود.

کد خبر 4823580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha