۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۹

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد:

حضور ۱۵۰۰ نفر در رویداد تولید محتوای بسیج

حضور  ۱۵۰۰ نفر در رویداد تولید محتوای بسیج

شهرکرد- مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی از حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر در رویداد تولید محتوای بسیج در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری در سفر به شهرکرد در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی به این شکل بود که دومین رویداد تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج کشور متفاوت برگزار شود.

وی گفت: در گذشته این رویداد فرآیندی داوری می‌شد و همزمان یک رویداد محتوا در سه رشته متفاوت بود، هیچ فردی از موضوع این رویداد با خبر نبود که این موارد مؤلفه‌های یک استاراپ متناسب با بسیج است.

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی بیان کرد: امسال با وجود استعدادهای بیشمار کشور رویداد تغییر کرد و با همکاری مسئولان فضای مجازی سپاه پاسداران در تمام استان‌ها شروع شده است.

وی بیان کرد: این رویداد از دوم بهمن ماه آغاز شده و به مدت ۴۸ ساعت نزدیک ۵۰۰ تیم با تعداد یک هزار و ۵۰۰ شرکت کننده حضور دارند.

وی گفت: قرار بود این رویداد در هفته بسیج برگزار شود اما به دلیل قطعی اینترنت آبان ماه به این زمان موکول شد که همین امر موجب ریزش شرکت کنندگان شد زیرا فصل امتحانات دانشگاه‌ها و … است.

مسئول مرکز تولید و نشر دی جی تال انقلاب اسلامی گفت: شرکت کردن این تعداد هم در دنیا کم نظیر و در ایران بی نظیر است.

وی گفت: در برخی استان‌ها بارش برف موجب شد یک سری تیم‌ها نتوانند از تمام شهرستان‌ها به مرکز استان برسند.

وی بیان کرد: این رویداد در بخش‌های اپلیکیشن، گیم و انیمیشن برگزار شده است.

وی بیان کرد: داوران فرآیند تولید محتوا را داوری می‌کنند تا استعداد یابی شود.

دبیر دومین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج کشور، گام مؤثر برای نهضت تولید محتوا در کشور از اهداف برگزاری رویداد عنوان کرد و گفت: اکنون زندگی دوم مردم دنیا در فضای مجازی است و معتقد هستیم محتوای بومی اثرگذاری بیشتری دارد.

وی بیان اینکه شناسایی استعدادها و سازماندهی در لشکر ساماندهی بسیج از دیگر اهداف رویداد است، تصریح کرد: حمایت از ظرفیت‌های مستعد که منجر به تولید محصولات شود و در نهایت این محصول تجاری سازی شود نیز از اهدافی است که در سال آینده محقق خواهد شد.

کد خبر 4834645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha