۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۲۴

هیئت نظارت بر انتخابات لرستان اعلام کرد:

داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس تا ۱۴ بهمن فرصت اعتراض دارند

داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس تا ۱۴ بهمن فرصت اعتراض دارند

خرم‌آباد- هیئت نظارت بر انتخابات لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن دسته از داوطلبینی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز نشده، تا ۱۴ بهمن فرصت دارند شکایت خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان شامگاه جمعه ۱۱ بهمن ماه اطلاعیه ای در خصوص فرصت اعتراض و شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: 

با توجه به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان، به اطلاع آن دسته از داوطلبینی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز نگردیده می‌رساند، شکایت و مدارک مستند خود را از تاریخ ۱۲ بهمن ماه الی ۱۴ بهمن ماه ۹۸ تحویل دبیرخانه هیئت نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری نموده و رسید دریافت نمایند.

زمان دریافت شکایات از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر می‌باشد؛ ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قصد دارند شکایات خود را مستقیماً به مرکز تحویل نمایند، نمایندگان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در ورزشگاه تختی تهران مستقر و آماده تحویل گرفتن شکایت کاندیداها می‌باشند.

زمان دریافت شکایات کاندیداها در ورزشگاه تختی تهران از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر می‌باشد.

در پایان تاکید می‌گردد فقط داوطلبینی که در مراحل قبل تأیید و در این مرحله رد شده اند مجاز به شکایت و اعتراض نسبت به رأی ابلاغی می‌باشند و لذا داوطلبینی که در هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت رد شده اند و در این مرحله هم رد گردیده مجاز به اعتراض و شکایت نمی‌باشند.

کد خبر 4840537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha