۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۵۸

استاندار مرکزی:

۱۵۴ پروژه در شازند طی دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود

۱۵۴ پروژه در شازند طی دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود

شازند- استاندار مرکزی گفت: ۱۵۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و... در شهرستان شازند طی دهه فجر سال جاری افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر دوشنبه در سومین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان شازند، اظهار داشت: این ۱۵۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری می‌رسد که ایجاد اشتغال برای ۴۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در سطح شهرستان شازند را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: امروز شروع عملیات اجرایی ساختمان بنیاد شهید شهرستان شازند را شاهد بودیم که با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در محل بنیاد شهید کنونی شهرستان آغاز شد و طی ۱۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این ساختمان بایستی شاهد باشیم که به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در این شهرستان بیشتر از گذشته خدمات رسانی می‌شود.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

کد خبر 4843817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha