۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶

رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه «اشتغال، زنان و سلامت»در حمایت از بانوان سیل‌زده

برگزاری نمایشگاه «اشتغال، زنان و سلامت»در حمایت از بانوان سیل‌زده

مشهد- رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه‌ «زنان، اشتغال و سلامت» در حمایت از بانوان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، آق‌قلا و کلات در مشهد خبر داد.

آرزو حیدریان، در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری هفدهمین دوره از نمایشگاه‌های «زنان، اشتغال و سلامت» در مشهد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۵ لغایت ۱۸ بهمن‌ماه در مشهد دایر است.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: در نمایشگاه «زنان، اشتغال و سلامت»، آثاری در رشته‌های قلم زنی، حکاکی، روی فلز، منبت، معرق، عروسک سازی، زیور آلات، سفال و سرامیک، نقاشی و سراجی سنتی فرش، چرم و … ارائه می‌شود.

حیدریان با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۳۰ غرفه است و خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شده است، اظهار کرد: در این نمایشگاه بانوانی از مشهد و حاشیه شهر، شهرستان‌های کلات، باخرز، بجستان، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام، سیستان و بلوچستان، کنارک، زاهدان، آق قلا حضور دارند که توانسته‌اند شعار حمایت از کالای ایرانی را عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: ما در اینجا فضایی را فراهم کرده‌ایم تا این بانوان بتوانند محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند و از طرفی سلایق و علایق مردم را بدانند و به بازارهای جدید دست پیدا کنند.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی تصریح کرد: از آنجایی که این نمایشگاه با محوریت زنان سیل‌زده است، افرادی که خواهان کسب اطلاعات از مردم آن منطقه هستند، می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه، اقلام مورد نیاز را بررسی کنند، با مسئول غرفه‌ها صحبت کرده و کمک‌های خود را در این خصوص انجام دهند.

کد خبر 4845137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha