۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸

کرایه ماشین عروس/اجاره خودرو در تهران

کرایه ماشین عروس/اجاره خودرو در تهران

کرایه ماشین عروس از مواردی است که عروس و داماد، برای مراسم عروسی به استفاده از این آپشن فکر می کنند. شرکت کاسپین رنت کار با اجاره انواع ماشین های مختلف می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

کرایه ماشین عروس باعث می‌شود تا مراسم شما شیک‌تر و لوکس‌تر دیده شود. علاوه بر این شما می‌توانید تجربه استفاده از یک ماشین لاکچری را نیز در مهم‌ترین شب زندگیتان تجربه کنید.

اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران توسط شرکت کاسپین رنت کار انجام می‌شود. در این مؤسسه اجاره خودرو، اجاره‌ی انواع ماشین‌های شاسی بلند، اسپرت، کلاسیک و کروک انجام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه یا نیازتان، انواع ماشین‌های موجود در این مؤسسه را اجاره کنید.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران به خصوص در سال‌های اخیر، بسیار پر طرفدار شده است. خیلی از افراد برای اجرای مراسم عروسی و استفاده از ماشین عروس از اجاره خودرو در تهران استفاده می‌کنند، همچنین یک سری از افراد نیز جهت انجام کارهای خود در شهر تهران، از اجاره خودرو در تهران استفاده می‌کنند. علاوه بر این ها، از آن جایی که اجاره خودرو در تهران هیچ محدودیتی در رابطه با محدوده استفاده ندارد، شما می‌توانید جهت رفتن به مسافرت از این مؤسسه خودروی مورد نظر خودتان را کرایه کنید.

قیمت اجاره خودرو در تهران

لیست قیمت اجاره خودرو در تهران، بر اساس مواردی تعیین می‌شود. مواردی از جمله مدل خودرو، تعداد روزهای اجاره، نحوه اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده و … در قیمت اجاره خودرو در تهران تأثیر می‌گذارند. جهت اطلاع از قیمت اجاره خودرو در تهران می‌توانید با شرکت کاسپین رنت کار تماس بگیرید و تمام سوالات خودتان را در رابطه با انواع مدل‌ها، شرایط اجاره ماشین، قیمت اجاره خودرو و… را از کارشناسان ما بپرسید.

اجاره ماشین در تهران با راننده

شرکت کاسپین رنت کار، خدمات اجاره ماشین در تهران با راننده را برای رفاه حال افراد نیز ارائه می‌کند. اصولاً اجاره ماشین با راننده برای افراد مناسب‌تر می‌باشد، زیرا اجاره ماشین با راننده فرصت‌های ویژه‌تری را نسبت به اجاره خودرو بدون راننده در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که خودرو را با راننده اجاره کنید، شرکت هیچ مدرکی را برای اجاره از شما نمی‌خواهد.

همچنین اگر شما قصد سفر با هواپیما به تهران را دارید، می‌توانید با شرکت کاسپین رنت کار هماهنگ کنید، تا ماشین مورد نظر با راننده در فرودگاه به استقبال شما بیاید و یا در صورت تمایل و جهت رفاه حال مشتریان، ماشین درخواستی در محل کار، هتل یا منزلی که در آن اقامت دارید به شما تحویل داده می‌شود. جهت اطلاع از انواع مدل‌های اجاره ماشین در تهران می‌توانید با شماره‌های شرکت کاسپین رنت کار تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت اجاره ماشین به چه صورت است.

فرد متقاضی باید دارای سن حداقل ۲۰ سال باشد.

فرد متقاضی باید حتماً گواهینامه رانندگی داشته باشد.

فرد متقاضی باید گواهی و مدرک معتبر شغلی از خود را ارائه بدهد.

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو باید به مؤسسه به امانت گذاشته شود.

بنا به مدل خودرو نیز باید مبلغی به عنوان ودیعه به مؤسسه داده شود.

نکات مهم هنگام کرایه ماشین عروس

۱) بهتر است که جهت کرایه ماشین عروس یک هفته زودتر اقدام کنید تا ماشین عروس مورد نظر شما در اجاره نباشد به رزرو شما در بیاید.

۲) هنگام کرایه ماشین عروس به رنگ ماشین عروس دقت کنید، زیرا رنگ‌های خاص نیازمند مهارت خاصی در گل آرایی می‌باشند. همچنین هزینه‌ی گل آرایی برای ماشین‌های با رنگ خاص گران‌تر می‌باشد.

۳) هنگام تحویل گرفتن ماشین از مؤسسه از سلامت کامل اتومبیل از لحاظ فنی و ظاهری مطمئن شوید.

چه مواردی هنگام کرایه خودرو در قرار داد ثبت می‌شود؟

مواردی از قبیل مدل اتومبیل، تاریخ تحویل، ساعت تحویل، تاریخ بازگشت، ساعت بازگشت، مبلغ اجاره، هزینه‌ی بنزین، محدوده‌ی اجاره، هزینه‌ی گل آرایی، هزینه‌ی دسته گل عروس، مبلغ بیعانه و هر گونه توافق دیگر بین شما و مؤسسه، در قرار داد شما ذکر می‌شود. همچنین در صورتی که وارد طرح ترافیک شوید، هزینه به عهده اجاره گیرنده می‌باشد. همچنین اگر وارد جاده خاکی شوید، هزینه‌ای جداگانه از مبلغ نهایی را باید پرداخت کنید.

مزایای اجاره ماشین از شرکت کاسپین رنت کار

در شرکت کاسپین رنت کار، قیمت‌های اجاره خودرو بسیار مناسب و منصفانه می‌باشد. همچنین در این شرکت اجاره ماشین بدون راننده، اجاره ماشین با راننده، کرایه ماشین عروس، cip فرودگاه امام، اجاره انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی، گل آرایی ماشین عروس و … انجام می‌شود. همچنین تمامی ماشین‌ها دارای بیمه نامه هستند.

همچنین با اجاره ماشین از شرکت کاسپین رنت کار، می‌توانید هم در تهران و هم در کل ایران از ماشین استفاده کنید. یعنی در صورت اجاره خودرو از شرکت کاسپین رنت کار هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از ماشین‌ها ندارید. شما در این مجموعه می‌توانید به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ماشین مورد نظر خودتان را رنت کنید.

در این مجموعه، تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته می‌شود و شما نیز می‌توانید از این تخفیف‌ها استفاده کنید. بنابراین همه ی این موارد در کنار هم، باعث شده تا مشتریان به این موسسه اعتماد کنند و رضایت کامل را از عملکرد شرکت کاسپین رنت کار داشته باشند. با ما در تماس باشید: ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۴۰

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4847322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آریا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      من کیش هستم میتونم برا یعروسی ماشین اجاره کنم؟
    • ساناز IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      بسیار عالی