۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار کشور است

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار کشور است

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، گفت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

اکبر حیدریان، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکوه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم در این روز مهم و سرنوشت‌ساز بار دیگر تعهدپذیری نسبت به آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیزمان را به نمایش گذاشتند که همین مسئله منجر به عقب‌نشینی دشمنان از تحقق اهداف و سیاست‌های ضدایرانی‌شان می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت و همدلی مردم ما با مسوولان را برنمی‌تابند، گفت: مردم امروز با حضور حداکثری خود دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و نشان دادند همواره پشتیان نظام و ولایت بودند، هستند و خواهند بود.

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقتدر است و حضور سیل جمعیت در راهپیمایی امروز تهران گواه حمایت و پشتیبانی مردم و اقتدار نظام است.

حیدریان با اشاره به چهلمین روز درگذشت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حضور میلیونی ملت ایران در آیین تشییع پیکر مطهر سردار نشان داد مردم تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و اکنون بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب رقم زدند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف با حضور پرشور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناامید کردند.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز مقدمه حضور با شکوه در انتخابات و سهیم شدن در سرنوشت کشور است.

کد خبر 4850691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha