۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱

با هوشیاری ماموران انتظامی؛

جاعل قراردادهای فروش زمین در اردبیل دستگیر شد

جاعل قراردادهای فروش زمین در اردبیل دستگیر شد

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی در اردبیل جاعل بزرگ قراردادهای فروش زمین های واهی در اردبیل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی اردبیل و بیله سوار خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه 210 قرار داد جعلی به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با جعل قراردادهای فروش زمین و نگهداری اوراق جعلی با نام یک شرکت تعاونی در شهرستان های اردبیل و بیله سوار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با انجام بررسی های تخصصی صحت گزارش ها برای پلیس محرز و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از دفتر این جاعل و کلاهبردار ۱۲۰ قرار داد جعلی کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به شناسایی مخفیگاه جاعل و کلاهبردار با اشرافیت اطلاعاتی در شهرستان بیله سوار بیان کرد: پس از هماهنگی قضائی و در عملیات هوشمندانه پلیسی جاعل و کلاهبردار حرفه ای دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ۹۰ قرارداد جعلی دیگر نیز کشف شد.

وی ارزش ۲۱۰ قرارداد جعلی کشف شده که نوعی اقدام پیشدستانه است را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: جاعل و کلاهبردار حرفه ای با دستور مرجع قضائی و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 6111974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha