۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۵۳

امام جمعه قروه:

خط قرمز برگزاری انتخابات در کشورمان اجرای دقیق قانون است

خط قرمز برگزاری انتخابات در کشورمان اجرای دقیق قانون است

قروه - امام جمعه قروه با بیان اینکه خط قرمز کشور ایران در انتخابات تکیه بر قانون است، گفت: انتخابات ارتباط مستقیمی با امنیت ملی دارد و حضور حداکثری مردم در این عرصه تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابدین رستمی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با بیان اینکه اصل اول در انتخابات حضور مردم است، اظهار داشت: اسلامیت در جمهوری اسلامی وقتی می تواند اجرا و تبدیل به قانون شود که پشت آن یک پایه قوی و عظیم مردمی باشد و در واقع ورود مردم به عرصه های سیاسی تقویت همه جبهه را در بر دارد.

به گفته وی اصل حضور مردم برای دشمنان مهم است و نگاه آنان به این نیست که چه کسی وارد مجلس می شود و انتخاب مردم چیست.

رستمی با اشاره به اینکه دشمن قبل از انتخابات دو بسته سیاسی را برای خود مدنظر قرار داده است، افزود: اگر مردم در عرصه انتخابات حضور داشته باشند چگونه می شود و اگر حضور نداشته باشند چگونه خواهد شد، دو بسته ای که دشمنان بسیار روی آن کار می کنند.

وی سیاست های کلی نظام را دارای ارتباط مستقیم با مردم دانست و گفت که نگاه به درون و اقتدار ملی و امنیت ملی باید باشد.

بنا به سخنان امام جمعه قروه انتخابات در ایران با امنیت ملی ارتباط مستقیم دارد و تنها جایی که حضور در انتخابات با اصل امنیت ملی ارتباط دارد کشور ایران است.

رستمی در ادامه با اشاره به اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)، تصریح کرد: بحث بر سر عوام فریبی نیست بلکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود مهم است و باید دانست که خط قرمز ایران در انتخابات تکیه بر قانون خواهد بود.

مطابق اظهارات امام جمعه قروه هرج و مرج سیاسی را جمهوری اسلامی نمی پذیرد و مسئولان در نظام باید قانون مدار بوده و نگاه امانت محور به صندوق های رأی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه منفعت همه مسئولان نظام اسلامی بسته به حضور حداکثری مردم دارد خواستار حفاظت از آرمان های انقلاب و نظام، رهبری و شهدا و امام خمینی (ره) شد.

کد خبر 4856546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha