۵ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۰۴

در لهستان انجام شد؛

پرداخت پاداش اولین مدال جهانی شمشیربازی ایران بعد از ۷ ماه

پرداخت پاداش اولین مدال جهانی شمشیربازی ایران بعد از ۷ ماه

فدراسیون جهانی شمشیربازی پاداش مجتبی عابدینی بابت مدال‌آوری در رقابت‌های قهرمانی جهان را بعد از هفت ماه تاخیر در اختیار وی قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران تیرماه گذشته و در رقابت های قهرمانی جهان صاحب مدال برنز شد. پاداش این مدال که برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی ایران به دست آمد ۱۰ هزار دلار بود که باید از طرف فدراسیون جهانی پرداخت می شد اما به دلیل تحریم و محدودیت های موجود پرداخت به موقع آن به عابدینی میسر نشد.

البته با رایزنی های صورت گرفته و بعد از ۷ ماه تاخیر بالاخره این پاداش از سوی فدراسیون جهانی شمشیربازی پاداش در اختیار مجتبی عابدینی قرار گرفت.

این مهم در جریان مسابقات جام جهانی لهستان انجام شد. در جریان این رقابت ها که در ورشو جریان داشت و بعد از سه روز پیگیری شامگاه یکشنبه به پایان رسید، پاداش مدال آوری مجتبی عابدینی به صورت درستی در اختیار وی قرار گرفت.

در جریان جام جهانی لهستان، مجتبی عابدینی در بخش انفرادی تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت و در نهایت به عنوان دهم این رقابت ها دست یافت. در بخش تیمی نیز ایران صاحب جایگاه پنجم شد و سهمیه تیمی خود برای المپیک را قطعی کرد.

کد خبر 4861465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha