۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱:۳۶

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از کشف یک خودرو سرقتی خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در سطح شهر بوشهر، مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اقدامات خود را برای شناسایی و کشف خودروی سرقتی آغاز کردند.

وی گفت: مأموران پلیس پس از ۴ ساعت اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودروی سرقتی را در نزدیکی پارک مرجان در خیابان ساحلی به صورت بلاصاحب شناسایی و کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بوشهر دو نفر سارق که اقدام به سرقت خودرو کرده بودند شناسایی و به مقر پلیس منتقل شده‌اند افزود: افراد دستگیر شده تاکنون به ۷ فقره سرقت در سطح شهر بوشهر اعتراف کرده‌اند.

عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس استان اطلاعات دقیقی از فعالیت این باند در اختیار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان قرار دادند.

وی عنوان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان موفق شدند خودروی حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی شهرستان حاجی آباد شناسایی و توقیف کنند.

سردار واعظی بیان داشت: در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۵۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با قدردانی از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شده است.

کشف ۲۰۰۰ طاقه پارچه قاچاق

واعظی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شده یک دستگاه تریلی، مقادیر قابل توجهی پارچه قاچاق را از یکی از شهرستان‌های استان خوزستان به مقصد تهران بارگیری کرده است.

وی گفت: مأموران پلیس استان اطلاعات دقیقی از مشخصات خودروی حامل کالای قاچاق و مسیر حرکت آن در اختیار مأموران پلیس اقتصادی استان مرکزی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، مأموران پلیس استان مرکزی خودروی حامل کالای قاچاق را در بزرگراه اراک به قم شناسایی و توقیف کردند.

سردار واعظی بیان داشت: در بازرسی مأموران از قسمت حمل بار خودرو ۲ هزار و ۴۴ طاقه پارچه فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

وی با قدردانی از همکاری پلیس استان مرکزی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شده است.


 

کد خبر 4875234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha