۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹

ثبت ۳۴ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ طی سال گذشته

ثبت ۳۴ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ طی سال گذشته

مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ از مشارکت شهروندان منطقه ۱۹ در مدیریت شهری با ثبت نزدیک به ۳۴ هزار پیام در این سامانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی فر مسئول سامانه ۱۳۷ با تشکر از مشارکت شهروندان فعال در انتقال مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سال گذشته بیان کرد: بیشترین پیام های ثبت شده در سال ۹۸ به ترتیب اولویت در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، حوزه اجرایی ۱۳۷، ترافیک و کمترین پیام ها در حوزه اجتماعی ثبت شده است.

وی ادامه داد: نظافت معابر، رفع سد معبر دستفروشان وفروشندگان دوره گرد، لایروبی جوی، لکه گیری آسفالت معبر، نگهداشت فضای سبز، طعمه گذاری موش، نصب مخزن زباله، جمع آوری زباله و سرشاخه و ضایعات، شستشوی مخزن زباله و ساخت و ساز غیر مجاز از موضوعات پر پیام نواحی در سال گذشته هستند که با ارجاع به حوزه های مربوطه مرتفع شده است.

رمضانی فر با اشاره به ثبت ۲۳ هزار و ۳۳۱ پیام در حوزه خدمات شهری که بیشترین پیام ها را به خود اختصاص داده خاطر نشان کرد: حوزه فنی و عمرانی با ۵ هزار و ۶۶۳ مورد پیام، حوزه شهرسازی با ۳ هزار و ۴۶ مورد پیام، حوزه اجرایی ۱۳۷ با ۹۳۷ مورد پیام، حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۸۶۸ مورد پیام و در حوزه اجتماعی و فرهنگی ۵۹ مورد پیام در سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت شده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ خواستار مشارکت در شناسایی و رفع مشکلات منطقه شد و خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان در شناسایی مسائل و تسریع در رفع آن ها گام مهمی در آبادانی منطقه و نیل به اهداف توسعه گرایانه شهرداری محسوب می شود.

براساس این گزارش شهروندان می توانند برای ثبت پیام در این سامانه علاوه بر شماره ۱۳۷ به آدرس اینترنتی http://۱۳۷.tehran.ir  که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان است مراجعه کنند.

کد خبر 4888304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha