۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲

رئیس جمعیت هلال احمر طبس:

۳۲ هزار و ۶۷ نفر به همت اعضای جمعیت هلال احمر طبس غربالگری شدند

۳۲ هزار و ۶۷ نفر به همت اعضای جمعیت هلال احمر طبس غربالگری شدند

بیرجند-رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: ۳۲ هزار و ۶۷ نفر به همت اعضای جمعیت هلال احمر طبس طی ایام نوروز غربالگری شدند.

به گزاش خبرنگارمهر، جعفر حسن‌پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان طبس از ۲۱ اسفند تا چهاردهم فروردین ماه در چهار ایستگاه، در ورودی‌های شهر اقدام به غربالگری مسافران کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس با اشاره به اینکه در این‌بازه زمانی به طور متوسط روزانه بیش از ۲۰ نفر از امدادگران و داوطلبان در این حوزه همکاری کردند، بیان‌کرد: در این مدت ۳۲ هزار و ۶۷ نفر مورد غربالگری قرار گرفتند.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه از سیزدهم اسفندماه روزانه سه نفر از امدادگران در پایانه شهر طبس بحث غربالگری را انجام می‌دادند، ادامه‌داد: در مجموع در طرح غربالگری ۴۸۰ نفر روز امدادگران و داوطلبان هلال احمر طبس با ایستگاه‌های مراقبتی و سلامت همکاری کردند.

وی گفت: ضدعفونی‌کردن مراکزی چون ایستگاه‌های برداشت آب در سطح شهر طبس، ضدعفونی‌کردن نقاط پرتردد و معابر دیهوک و عشق آباد و ضدعفونی‌کردن روستای دهنو، نایبند و دیگ رستم از دیگر اقدام اعضای جمعیت هلال احمر طبس بود.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس اظهارکرد: در راستای ضدعفونی کردن این اماکن و روستاها ۱۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده مورد استفاده قرار گرفت.

حسن‌پور با بیان اینکه ۱۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر طبس در تولید ماسک نیز همکاری داشتند، یادآور شد: همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان طبس برای راه اندازی نقاهتگاه در این شهرستان مساعدت و همکاری داشتند.

کد خبر 4897649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha