۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

در جشنواره مجازی تئاتر خانوادگی دوران قرنطینه شرکت کنید

در جشنواره مجازی تئاتر خانوادگی دوران قرنطینه شرکت کنید

معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگی شهرداری اقدام به برگزاری جشنواره مجازی تئاتر خانوادگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد رشیدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و الزام ماندن شهروندان در خانه گفت: در راستای ایجاد بستری مناسب برای ایجاد نشاط، غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در دوران قرنطینه، فعالیت مفید هنرمندان تئاتر و همچنین حمایت از شعار «درخانه بمانیم»، نسبت به راه اندازی و برگزاری جشنواره مجازی تئاتر خانوادگی با شعار " هر خانواده یک گروه تئاتر " با مشارکت و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران اقدام کردیم.

رشیدی افزود: شهروندان با اجرای تئاتر با موضوعات: "چگونه کرونا را شکست بدهیم"، "در خانه بمانیم"، "چگونگی رعایت فاصله اجتماعی و چگونه به سلامت رسیدن در ایام کرونا"، می‌توانند در این جشنواره مشارکت کنند.

او با بیان نظارت و داوری متخصصان حوزه هنری به این جشنواره گفت: افراد متخصص و نامدار حوزه تئاتر از جمله منوچهر اکبرلو نمایشنامه نویس، کارگران و کارشناس ارشد پژوهش هنری و مدرس دانشگاه، لیلا کفاش زاده عضو شورای عالی کتاب کودک و سازنده عروسک دست ساز کودک، امیرحسین شفیعی کارگران، نویسنده، زهرا مریدی نویسنده و کارگران نمایش‌های عروسکی و سامان خلیلیان کارگران، نویسنده و مدیرکانون تئاتر خیابانی به عنوان داوران این جشنواره برای بررسی آثار و انتخاب نمونه برتر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مشارکت کنندگان در دو دسته آماتور و حرفه‌ای می‌توانند آثارشان را به نشانی ejtemaei-11 در شبکه‌های مجازی ارسال نمایند

کد خبر 4904038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha