۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان:

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست

بجنورد سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: حمایت از فلسطین و قدس از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است و در این راه شعار مرگ بر اسرائیل را فراموش نمی کنیم.

حجت الاسلام محمود عزیزی در گفتگو با مهر اظهار کرد: روز قدس برای تمام مسلمانان جهان اهمیت فراوانی دارد و اکنون در جهان فراگیر شده است لذا این روز هیچگاه نباید فراموش شود و در آینده‌ای نه چندان دور مردم مظلوم فلسطین از سلطه و جنایت رژیم صهیونیستی آزاد خواهند شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه آزادی قدس از آرزوهای دیرینه اسلام است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود می‌شود و این وعده محقق شده و قدس شریف آزاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه‌های پاره تن اسلام و فلسطین است، افزود: روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است و این روز فریادهای در دل مانده نزدیک به ۷۰ سال تجاوز و کشتار و بی رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.

عزیری تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تیزبینی و درایت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت قدس شریف و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و اسرائیل کودک کش اعلام کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: امام خمینی (ره) فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محور این فریاد از دل برآمده جهان و جوش و خروش با معرفت و شور و شعور با بصیرت است.

وی افزود: حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر مقام معظم رهبری از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است و در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

عزیزی تاکید کرد: در آستانه این روز بزرگ یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که آرمانش آزادسازی قدس شریف بود گرامی می‌داریم و با بیعتی دوباره با این آرمان امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری که در کنار انتظار فرج حضرت صاحب‌الزمان (عج) که منادی آزادی مظلومان جهان و شکست استکبار است، بر همدلی و حمایت تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان در آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تاکید می‌کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان در انتها بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی، چشم تمام دنیا به ایران است که در بزرگداشت روز قدس چه خواهد کرد، که ما معتقدیم که این روز عظیم به هیچ وجه نباید فراموش شود.

کد خبر 4931393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha