۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

فرمانده انتظامی اسدآباد عنوان کرد:

کشف ۱۱ فقره سرقت در اسدآباد/ ۵۲ متهم دستگیر شدند

کشف ۱۱ فقره سرقت در اسدآباد/ ۵۲ متهم دستگیر شدند

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۱ فقره انواع سرقت طی ۵ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۹ سارق دستگیر و ۱۱ فقره انواع سرقت شامل قطعات و محتویات خودرو و معابر کشف شد.

سرهنگ یاری گفت: علاوه بر دستگیری ۶ نفر جلبی و ۱۳ نفر به علت ارتکاب سایر جرایم، ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از دستگیری ۲۴ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر در ۵ روز گذشته در نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

وی گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا افزایش احساس امنیت در بین شهروندان طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در ۵ روز گذشته در نقاط آلوده شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۱ معتاد متجاهر جمع آوری و پس از غربالگری، با هماهنگی مرجع قضائی به اردوگاه‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به سایر نتایج طرح ادامه داد: در این طرح، ۱۳ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و یک کیلو و۱۲۴ گرم انواع مواد مخدر نیز از آنها کشف شد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد مشارکت مردم در تولید امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

کد خبر 4938554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha