۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

استاندار کرمان:

کرمان در زمینه اشتغال و درآمد سرانه دچار عقب ماندگی است

کرمان در زمینه اشتغال و درآمد سرانه دچار عقب ماندگی است

کرمان - استاندار کرمان گفت: کرمان در زمینه اشتغال، بیکاری و درآمد سرانه دچار عقب ماندگی بوده و وضعیت مطلوبی در این زمینه ها نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت هفته محیط زیست در دیدار با مدیر کل محیط زیست و رئیس هیئت مدیره صندوق ملی محیط زیست بیان داشت: در استان کرمان هم برای محیط زیست ارزش قائل هستیم و معتقدیم توسعه به لحاظ موارد محیط زیستی باید پایدار باشد که منوط به علم، تکنولوژی و قدرت کارشناسی بیشتر است ضمن اینکه توسعه باید بدون آسیب وارد کردن به محیط زیست ادامه پیدا کند.

وی افزود: سعی داریم با محیط زیست هماهنگ باشیم و به صورتی عمل کنیم که نکات این حوزه در همه استان رعایت شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری محیط زیست یک توسعه پایدار را در کرمان رقم بزنیم. کرمان در زمینه اشتغال، بیکاری و درآمد دچار عقب ماندگی است و وضعیت مطلوبی نداریم که باید به آن سرعت بخشید.

استاندار کرمان گفت: در استان زمینه سرمایه‌گذاری فراهم است و امکان سرمایه‌گذاری را هم داریم که امیدواریم با همکاری محیط زیست به آن سرعت ببخشیم لذا طرح بازیافت پسماندهای ویژه کار بسیار ارزشمندی است.

فدایی گفت: صندوق ملی محیط زیست ابزار بسیار خوبی است و می‌توانیم از محل صندوق کمک‌های فنی اعتباری در استان استفاده کنیم تا هم به حفظ محیط زیست کمک کنیم وهم توسعه سریع و پایدار را رقم بزنیم.

در پایان تفاهم‌نامه‌ای ایجاد سایت پسماندهای صنعتی جنوب شرق امضا شد.

کد خبر 4945251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ali IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان! استان کرمان سرشار از معدن ولی نیروهای کار غیر بومی. مهندس از کرمانشاه در گل گهر کار می کنه ولی سیرجانی بیکار