۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶

استاندار البرز:

سپاه در استان البرز بیمارستان می‌سازد

سپاه در استان البرز بیمارستان می‌سازد

کرج - استاندار البرز با تاکید بر اینکه سپاه در استان البرز بیمارستان می‌سازد، گفت: امکانات لازم را برای احداث این بیمارستان بسیج می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی در دیدار معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب، با اشاره به شیوع کرونا و نقش سپاه در مدیریت این بیماری، افزود: البرز در بسیاری از موضوعات، معین پایتخت است از این رو ضرورت دارد برای ارتقای زیرساخت‌های درمانی، خدماتی و امدادی این استان توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه احداث بیمارستانی در البرز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به استان البرز اضافه شد همچنین پس از سفر رئیس جمهور احداث سه بیمارستان مصوب شد که پیشرفت خوبی دارند.

استاندار البرز با بیان اینکه سپاه پاسداران البرز در جریان شیوع کرونا به حق ایثار کرد، افزود: ما آماده هستیم تمامی امکانات استان را بسیج کنیم تا سپاه پاسداران در استان متراکم و پرجمعیت البرز بیمارستان احداث کند.

شهبازی اضافه کرد: فرصت خدمتگزاری محدود است، باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که برای مردم چه در حال و چه در آینده منشأ خیر و اثر باشیم.

وی گفت: برای اختصاص زمین مناسب احداث بیمارستان سپاه پاسداران تلاش می‌کنیم تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی این امکان مهم آغاز شود.

کد خبر 4951129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha