۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۹:۱۹

فرماندار اسلامشهر:

اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست

 اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه این شهرستان در نزدیکی گسل‌های تهران و البرز قرار دارد گفت: اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست .

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور صبح چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای مدیریت بحران استان ایلام و شهرستان اسلامشهر که با حضور منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران و محسن چراغپور معاون مدیر کل ستاد مدیریت استان ایلام برگزار شد ضمن تشریح موقعیت شهرستان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: بافت فرسوده شهری و روستایی می‌تواند در حوادثی همچون زلزله خسارت آفرین باشد.

وی افزود: اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون و در امان نیست و با توجه به اینکه کشور ما در ردیف پنج کشور زلزله خیز دنیا قرار دارد، ما هم در نزدیکی گسل‌های تهران و البرز قرار داریم و همواره باید در این زمینه آماده باشیم.

مرسلپور با بیان اینکه در زمینه احیا بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و روستایی است در سال گذشته توفیقات خوبی نداشتیم گفت: امسال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم را به کار خواهیم بست تا اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری مستمر و مداوم جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان ادامه داد: اکثر شهرستان‌های استان تهران به لحاظ برخورداری از امکانات و تجهیزات جز شهرستان‌های محروم و کم برخوردار کشور محسوب می‌شوند.

وی عنوان داشت: با وجود کمبود امکانات با تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تلاش کردیم تا در مواقعی همچون برودت هوا، بارش‌های سنگین برف و بالا آمدن آب رودخانه‌های کن و کرج که در بارش‌های زیاد به برخی روستاهای شهرستان نیز آسیب می‌زنند، کمترین مشکلات متوجه مردم شود.
 

کد خبر 4968784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha