۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

راه نجات گلستان تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری است / اجحاف در حق استان

راه نجات گلستان تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری است / اجحاف در حق استان

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه نجات استان برای توسعه تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری است، گفت: سال‌های گذشته در حق استان و توسعه آن اجحاف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: تنها راه نجات استان برای توسعه تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری و کمک به ورود سرمایه‌گذار است.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان باید شرایط را برای ورود سرمایه‌گذار فراهم کنند، افزود: غیر تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری راه حل دیگری برای توسعه استان وجود ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه وضعیت استان در زمینه درآمد مردم و اشتغال وضعیت مناسبی نیست و هم‌استانی‌ها از نظر اقتصادی و معیشتی در مضیقه هستند، ادامه داد: بدون اینکه کسی را متهم کنم می‌گویم در گذشته در حق گلستان بی عدالتی و اجحاف شده است و عقب افتاده‌ایم.

وی تصریح کرد: گلستان نیازمند طرح‌ها و پروژه‌های مهم و محوری برای ایجاد تحول است و مجمع نمایندگان به همراه استاندار پیگیری اجرایی شدن پروژه‌هایی همچون پتروشیمی، راه آهن، بندر، منطقه آزاد، اکتشاف نفت و گاز و … است.

سنگدوینی به بخش دیگری از مشکلات مردم اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون هفت شهر و ۱۵۰ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و پیگیر حل مشکلات و چالش‌های مردم هستیم.

وی از راه‌اندازی کاروان خدمت در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: تاکنون به همراه مدیران استانی و شهرستانی و فرمانداران پای درد و دل و مشکلات مردم ۱۴ روستای گرگان و آق قلا نشسته‌ایم و این روند همچنان ادامه می‌یابد.

کد خبر 5006187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha