۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۷

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

حفظ سلامت عزاداران امری واجب است

حفظ سلامت عزاداران امری واجب است

مشهد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به ویژگی خاص محرم امسال و تقارن عزاداری و شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت عزاداران بر ما واجب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جعفری امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های رسیده تاکنون پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم در استان به خوبی رعایت شده است، گفت: با توجه به ویژگی خاص محرم امسال و تقارن عزاداری و شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت عزاداران بر ما واجب است و به همین دلیل ستاد ملی کرونا پروتکل برگزاری مراسم عزاداری را برای این منظور ابلاغ کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوگواری سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دولت آنها را اخلاق‌مدار و مردمی خواند بیان کرد: یکی از ویژگی‌های دولت در جمهوری اسلامی مردم‌محور بودن آن است.

جعفری با اشاره به دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری برای مدیران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را مدون کنند و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند تا مردم از عملکرد آن‌ها مطلع شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: باید تا پایان دولت خدمات دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند و در سال جهش تولید جهش خدمت را نیز شاهد باشیم، همچنین همه دستگاه‌های استان باید از نخبگان و پروژه‌های اجرایی حمایت کنند.

گفتنی است، همکاری با ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس و احداث خانه‌های مدرن در شهرستان‌ها و ارائه گزارش ماهیانه خدمات مدیران توسط دستگاه‌ها تا پایان دولت از دیگر نکات مورد تأکید جعفری در این جلسه بود.

کد خبر 5007266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha