۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹

عضو ارشد حماس:

تحرکات برای شکستن اراده ملت ما راه به جایی نمی برد

تحرکات برای شکستن اراده ملت ما راه به جایی نمی برد

یکی از رهبران حماس به صهیونیستها درباره تشدید اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین در کرانه باختری هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبدالرحمن شدید» از رهبران حماس به صهیونیستها درباره تشدید اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین در کرانه باختری هشدار داد.

وی افزود: تشدید مقاومت و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی پاسخی به تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به منازل فلسطینیها در جنین و هدف قرار دادن آنها با بمب و موشک که به زخمی شدن چند تن و تخریب منازل آنها منجر شد، خواهد بود.

این رهبر فلسطینی از اقدام ساکنان اردوگاه جنین در مقابله با صهیونیستها پس از اینکه نظامیان صهیونیست در تاریکی به این اردوگاه یورش بردند، تمجید کرد و این اردوگاه را دژی که نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود به آن هراس دارند، توصیف کرد.

وی تاکید کرد: تلاشها برای شکستن اراده ملت ما از طریق قتل و ترساندن مردم راه به جایی نمی برد و با شکست همراه خواهد بود و کرانه باختری با همه روستاها و شهرها و جوانان و مردان و زنان آن علیه اشغالگران غاصب بزدل ایستادگی می کند و تسلیم نمی شود و شکست ناپذیر است.

بنا به اعلام منابع محلی در فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، در این حمله ۲ برادر فلسطینی که حدود ۲۰ سال سن دارند، هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و یکی از ناحیه گردن و کمر و دیگری نیز از ناحیه پای خود زخمی شدند. آنها توسط نظامیان اسرائیلی به اورژانس منتقل و سپس بازداشت شدند.

تاکنون هیچ گزارشی درباره وضعیت جسمانی دو برادر فلسطینی بازداشت شده ارائه نشده ‌است. از سوی دیگر ارتش صهیونیستها نیز ناکنون درباره این حادثه اظهارنظری نکرده‌ است.

گفتنی است که نظامیان اسرائیل همه روزه به بهانه‌های مختلف به خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن یورش برده و آنان را بازداشت می‌کنند.

کد خبر 5016281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha