۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۹

با اشاره به اتفاقات گذشته؛

افشین نوروزی: از دعوتم به کمیته انضباطی تنیس روی میز تعجب نکردم

افشین نوروزی: از دعوتم به کمیته انضباطی تنیس روی میز تعجب نکردم

ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون گفت: نمی‌دانم به خاطر کدام بخش حرف‌هایم احضار شده‌ام اما از اینکه این کار توسط تیم فعلی انجام شده، اصلا متعجب نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز چهارشنبه هفته جاری تشکیل می دهد تا به پرونده افشین نوروزی ملی پوش این رشته رسیدگی کند.

در اطلاعیه فدراسیون تنیس روی میز برای تشکیل جلسه موردنظر، این طور عنوان شده که نوروزی باتوجه به مصاحبه های اخیر با رسانه ها و برای ارائه توضیحات باید در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود. این بازیکن اما می گوید دقیقا نمی داند به چه دلیل و به خاطر مطرح شدن چه صحبت هایی احضار شده است.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صحبت هایی که مطرح می کنم معمولا نرمال هستند نه غیر معمولی؛ نمی دانم چه حرف هایی زده ام که به خاطرش باید به کمیته انضباطی بروم. در واقع نمی دانم کدام بخش حرف هایم باب میل نبوده که به خاطرش احضار شده ام تا توضیح بدهم.

وی ادامه داد: در صحبت هایم مسئله غیرواقع و غیر معمولی نگفته ام و به همین دلیل از تشکیل کمیته انضباطی و دعوتم به آن متعجبم. البته از اینکه این کار توسط این گروه فعلی انجام شده اصلا تعجبی ندارم چون با پیشینه ای که دارند توقع می رفت که این کار را دوباره انجام بدهند.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز که باید این تیم را در مسابقات قهرمانی جهانی (اسفندماه - کره جنوبی) همراهی کند، در این زمینه یادآور شد:  زمانی که آقای حبیب زاده سرپرست فدراسیون بود هم برای من کمیته انضباطی تشکیل شد و در کل تلاش زیادی برای محروم کردنم صورت گرفت اما به نتیجه نرسید. الان هم وی نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی است. آقای قارداشی هم که آن زمان کاندیدای ریاست بود، رئیس فدراسیون است. بنابراین تعجب نمی کنم که توسط این تیم به کمیته انضباطی احضار شده باشم.

نوروزی با تاکید بر اینکه در نشست مقرر برای رسیدگی به پرونده اش شرکت می کند، گفت: باید ببینم به خاطر کدام بخش از حرف هایم نیاز به توضیح است؛ اگرچه نکته غیرعادی مطرح نکرده بودم که حالا مجبور به توضیح شوم.

کد خبر 5023268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha