۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱

استاندار مازندران اعلام کرد؛

تخصیص ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار با سفرهای دولت به مازندران

تخصیص ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار با سفرهای دولت به مازندران

ساری- استاندار مازندران گفت: دستاورد دو سفر شهید رییسی به این خطه از شمال کشور تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ها بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به انجام دو سفر استانی شهید آیت الله رئیسی به مازندران، گفت که دستاورد این سفرها به این خطه از شمال کشور تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح افزود: این میزان اعتبار سفرهای استانی رئیس جمهور شهید به مازندران جدای از تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکید بر ارتباط مردمی و بررسی از نزدیک مشکلات و چالش‌های موجود واحدهای صنعتی در این سفرها باعث شد که اکنون شاهد راه اندازی مجدد بنگاه‌های اقتصادی تعطیل مازندران هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دغدغه کشاورزان در سفرهای استانی شهید آیت الله رئیسی مغفول نمانده است، اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور شهید در اواخر اردیبهشت ماه به مازندران جلسه ویژه پیگیری موضوعات برنج و مرکبات در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم به موضوع تأمین آب توجه جدی شد به طوری که ۶۵ درصد اعتبارات تکمیل سد گلورد در این دولت تأمین شده است.

نوری همچنین گفت: در سفر دوم شهید آیت الله رئیسی به مازندران اعتبارات خوبی برای ساخت و تکمیل سد البرز، دیگر سد استان در نظر گرفته شد.

وی تعمیم پوشش بیمه برای آحاد جامعه را بخش دیگری از دستاورد دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در حال حاضر افراد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیمه شدند و در فاز جدید بیمه رایگان کودکان زیر هفت سال کلید خورده است.

کد خبر 6118831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha