۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

افزایش جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل‌ و نقل عمومی کرمانشاه

افزایش جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل‌ و نقل عمومی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل‌ و نقل عمومی استان کرمانشاه در دوماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲ ماهه سال جاری ۵۰۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان کرمانشاه در قالب ۵۸ هزار سفر جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه بیش از ۵۰۹ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی مسافر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال گذشته با جابه‌جای بیش از ۴۷۹ هزار مسافر شاهد رشد ۶ درصدی تردد مسافر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۴۱ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی استان کرمانشاه در قالب ۷ هزار و ۶۲۴ سفر جابه‌جا شده‌اند.

وی عنوان کرد: طی ۲ ماهه سال جاری ۲۴۵ هزار مسافر توسط ناوگان مینی بوسی در قالب بیش از ۱۴ هزار سفر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته و ۱۲۳ هزار مسافر نیز با استفاده از سواری سفرهای خود را انجام داده‌اند.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

کد خبر 6118837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      تاکسی رانی کرمانشاه کمترین و ضعیف ترین نظارت را دارد در هر پارکینک یا کوچه یک تاکسی پارک شده مشاهده می شود که صرفا برای استفاده از بیمه خریداری شده و تاکسی رانی در حضور و غیاب رانندگان در ایستگاه ها کوتاهی می کند بسیاری از مسیر ها فاقد ایستگاه هستند نمونه اش میدان فردوسی فقط یک ایستگاه دارد