۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۴۸

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک:

آلبوم شهدای اندیمشک رونمایی شد

آلبوم شهدای اندیمشک رونمایی شد

اندیمشک- فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به رونمایی آلبوم شهدای اندیمشک، گفت: اندیمشک شهر یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کریم پور عصر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: به مناسبت هفته «دفاع مقدس» بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه در این شهر برگزار می‌شود.

وی به ویژه برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین ویژه برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در اندیمشک تجلیل از کارکنان شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان امام علی (ع) و دیگر جهادگران حوزه سلامت است.

کریم پور به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع و گرامیداشت شایسته هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک اشاره کرد و گفت: اندیمشک شهر یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید کلانتری، پادگان دوکوهه، بیمارستان شهید بهشتی، مقبره شهدای گمنام، پادگان کرخه و جسر نادری از جمله یادمان‌های اندیمشک بوده که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در پشتیبانی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشته‌اند.

کریم پور با اشاره به حماسه‌های مردم اندیمشک در ششم مهر و چهارم آذر، بیان کرد: همه آحاد جامعه و مسئولان استانی و محلی برای ثبت حماسه‌های مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند تا این حماسه‌ها در تقویم و تاریخ پر افتخار کشور ثبت شود.

وی افزود: همچنین با هدف معرفی شهدای شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، تصاویر شهدای این شهرستان که بیش از این در معابر مختلف شهری نصب شده بود، این تصاویر به مناسبت هفته دفاع مقدس بازسازی و بهسازی می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک افزود: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس برپایی ایستگاه صلواتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، توزیع بسته‌های کمک معیشتی و مؤمنانه به میزبانی شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰ یادواره شهدای شهرستان با محوریت «محله‌های مختلف شهر اندیمشک» و با توجه به رعایت نکات بهداشتی، اظهار کرد: غبار روبی و ادای احترام به مقام والای شهدا بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقه پیامکی و نقاشی از جمله اقدام‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس است.

کریم پور رونمایی از چهار کتاب با موضوع دفاع مقدس، تهیه کلیپ‌های سه دقیقه‌ای با هدف معرفی شهدای محله‌ای و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تجلیل از رزمندگان و ایثار گران با محوریت بسیج پیشکسوتان اندیمشک را از دیگر اقدام‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس معرفی کرد.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک در خاتمه عنوان کرد: برگزاری مسابقه نجوایی با شهدا در قالب دست نوشته و در رده‌های مختلف سنی، تقدیر از خواهران ایثارگر از جمله دیگر برنامه‌های این حوزه در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

کد خبر 5027752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha