۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۹

با آغاز موج سوم کرونا؛

آیا مجوز لیگ کشتی به قوت خود باقی می‌ماند؟

آیا مجوز لیگ کشتی به قوت خود باقی می‌ماند؟

بحث برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی از روز ۸ مهرماه در حالی مطرح شده که هجوم موج سوم کرونا باعث اعلام وضعیت قرمز در تمامی نقاط کشور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کشتی چندی پیش توانست پس از مدتها نامه نگاری و برگزاری نشست های مختلف با متولیان سلامت کشور، مجوز برگزاری لیگ کشتی را کسب کند. طبق این مجوز قرار شد رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از روز ۸ مهرماه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی بصورت متمرکز و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

البته این موضوع در زمانی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مصوب شد که هنوز موج سوم کرونا در ایران آغاز نشده بود و وضعیت تا حدی تحت کنترل متولیان بهداشتی کشور قرار داشت. اما هم اکنون که شاهد افزایش آمار ابتلا و قربانیان کرونا در سطح کشور هستیم، احتمال هرگونه تصمیم جدیدی از سوی مسئولان ذیصلاح وجود دارد.

تا به امروز که همه چیز طبق برنامه بوده و قرار است پیکارهای لیگ کشتی در همان زمان مقرر برگزار شود، اما هیچ بعید نیست طی روزهای باقیمانده تا آغاز لیگ، اتفاقات متفاوتی رقم بخورد و معادلات متولیان کشتی برای برگزاری لیگ را به هم بریزد.

آنچه مسلم است اهالی کشتی اعم از کشتی گیران و مربیان مدتهاست که چشم انتظار برگزاری لیگ هستند تا چرخ زندگی‌شان از این طریق به گردش درآید، اما باید اعتراف کرد که تاکنون زور کرونا از همه چیز بیشتر بوده و زندگی بسیاری از  مردم ایران و جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

کد خبر 5028007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha