۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷

معاون رئیس جمهور خبر داد؛

اختصاص هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره کرمانشاه

اختصاص هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره کرمانشاه

کرمانشاه- معاون رئیس جمهور گفت: بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره کرمانشاه تا پایان سال اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت در نشست خبری که ظهر امروز بعد از جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر سه موافقت نامه و ۲ اقدام سرمایه گذاری در کرمانشاه با اولویت طرح‌ها و پروژه‌هایی که امکان اتمام آن تا پایان سال وجود دارد، انجام شد.

وی افزود: ۱۷ طرح و پروژه در استان کرمانشاه با اعتبار حدود یک هزار میلیارد تومان شناسایی شد که باید نسبت به اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال اقدام کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه به موافقت نامه طرح‌های مرتبط با واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و تصریح کرد: ۵۲ طرح و پروژه در عرصه تولیدی استان وجود دارد که این طرح‌ها با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۵۱ میلیارد تومانی از محل منابع دولتی و غیردولتی، ۸ هزار و ۱۱۱ فرصت شغلی را در استان کرمانشاه ایجاد می‌کند.

نوبخت با اشاره به تفاهم نامه طرح احداث ۲ هزار واحد مسکونی در استان برای محرومین، گفت: بنیاد مسکن با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه از سوی دولت این طرح را انجام و کمیته امداد حضرت امام با اولویت نیازمندان به مددجویان تحت پوشش تحویل خواهد داد و این واحدها در کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در این سفر توافق نامه‌ای با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان برای توسعه شبکه دیجیتالی و زیرساخت‌های سازمان صدا و سیمای کرمانشاه به امضا رسید که مردم استان از افزایش پوشش این خدمات بهره خواهد برد.

کد خبر 5032047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 0
      پروژه ها نیمه تمام موردی بررسی شون مطابق اصول اقتصاد مقاومتی و توجیه اقتصادی داشته باشند یا موجب افزایش درآمد مردم یا دولت یا صرفه جویی در انرژی شون، وگرنه اینطور نباشند پروژه را حذف یا واگذار کنیم