۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

گفت‌وگو با برندگان خودرو جشنواره طلایی

 گفت‌وگو با برندگان خودرو جشنواره طلایی

چند روزی هست که دوبرنده دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶، جایزه ویژه پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در (منطقه آزاد ارس) جشنواره طلایی مشخص شدند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند روزی هست که دوبرنده دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶، جایزه ویژه پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در (منطقه آزاد ارس) جشنواره طلایی مشخص شدند. در قرعه کشی مرحله پایانی این جشنواره، اسلام کردی گرگری و میر افضل حسینی برندگان ویژه این جشنواره (دستگاه خودرو پژ و۲۰۶) نام گرفتند.

درباره جشنواره طلایی انرژی مثبت داشتم!

اسلام کردی گرگری نزدیک به ۲۰ سال است که شاغل بوده، می‌گوید: ۱۷ سال در جلفا مغازه پوشاک فروشی داشته و در حال در منطقه آزاد ارس تولیدی دارد دوسالی هم هست که از دستگاه‌های ایران کیش استفاده می‌کند.

او ادامه می‌دهد: از بین ۴ دستگاه پوز، ۹۰ درصد تراکنش‌ها را از طریق دستگاه ایران کیش انجام می‌دهد.

موضوع کرونا این روزها شاید بیشتر از همه به بازاریان ضربه زده است، او هم از تعطیلی کسب و کارها دلگیر بود و اینکه حتی بخش تولید هم از فروردین ماه تعطیل شدند. کارهای تولیدی امروزش بیشتر برای کسب و کارهایی است که از طریق اینترنت خریدو فروش انجام می‌دهند.

وی می‌گوید: به دلیل اینکه تولیدی اش شراکتی است احتمال دارد ماشین را بفروشد و مبلغ آن را برای امور تولیدی دنبال کند.

از کردی می‌پرسیم آیا از جشنواره طلایی ایران کیش اطلاع داشته، پاسخ می‌دهد: نه تنها اطلاع داشتم بلکه از همان روز اول جشنواره طلایی با انرژی مثبت با آن برخورد کردم و مدام می‌گفتم که این خودرو برای من است و حتی به همکاران دیگرم که در جشنواره شرکت کرده بودند می‌گفتم به پژو فکر نکنید که من برنده می‌شوم.

خودرو نداشتم

میرافضل حسینی دیگر برنده خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت هم می‌گوید: شش سال است که در منطقه آزاد ارس مشغول به فعالیت و کار هستم و پنج سالی است که از دستگاه ایران کیش استفاده می‌کنم.

حسینی ادامه می‌دهد: همین یک دستگاه پوز را در فروشگاه بلک استار دارد و نیازی به دستگاه‌های اضافه ندارد. پشتیبانی ایران کیش در منطقه آزاد ارس و البته ارائه خدمات آن را هم مطلوب می‌داند و می‌گوید مشکل رول هم نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه بازار در دوران کرونا بسته شده است می‌گوید: واقعاً در چنین شرایطی برنده شدن این جایزه یک هدیه از جانب خداوند بود.

برنده جایزه ویژه جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در مورد تصمیمش در مورد این خودرو می‌گوید: من خودرو نداشتم و قطعاً می‌خواهم از آن استفاده کنم و این که در این اوضاع اقتصادی و قیمت خودروها صاحب پژو شده ام چیزی نیست که به این سادگی‌ها از آن بگذرم.

در مورد جشنواره طلایی که از او می‌پرسیم، می‌گوید: واقعیت این است که توجهی به قرعه کشی نداشتم. شاید هم باورم نمی‌شد که قرار است واقعاً چنین هدایایی به کسی برسد که حالا نصیب خود من شده است. حالا می‌فهمم که این جایزه‌ها واقعی است.

حسینی بابت پشتیبانی دستگاه‌های ایران کیش راضی است و می‌گوید تا به امروز هر آنچه که در این راستا می‌خواستیم فراهم بوده است.

گفتنی است در آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در منطقه آزاد ارس ضمن معرفی برندگان خودرو پژ و۲۰۶، ۳۵ کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان و۳۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به خریدارانی که از دستگاه ایران کیش متصل به بانک تجارت استفاده کرده اند اهدا شد. در این مرحله قرعه کشی مسئولین ارشد بانک تجارت و ایران کیش حضور داشتند.

لازم به ذکر است جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش در مراکز تجاری استان‌های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزار می‌شود. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو در مراکز تجاری این استان هاست که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.

با احتساب این قرعه کشی تاکنون برندگان ویژه (آخرین مرحله قرعه کشی) تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی مشخص شدند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5041607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha