عبدالملک الحوثی:

ماکرون عروسکی در دست صهیونیستهاست

ماکرون عروسکی در دست صهیونیستهاست

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: طاغوت زمان، آمریکا و اسرائیل و متحدان آنها هستند. ماکرون جز عروسکی از عروسک های صهیونیستها نیست که او را به سوی اهانت به اسلام و رسول گرامی اسلام سوق می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص)، گفت: به امت اسلامی میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) را تبریک می گوییم. 

رهبر انصارالله یمن با اشاره به مشکلات و بحرانهای جهان اسلام، منشأ تمامی مشکلات بزرگ و مفاسد دنیای اسلام و جامعه بشری را انحراف از پیام و تعالیم الهی دانست و گفت: هرگونه انحراف در این باره نتایج جبران ناپذیری به همراه دارد.

سید عبدالملک الحوثی در ادامه بیان کرد: شدت و قاطعیت در برابر دشمنان اسلام  لازم و واجب است و این امر در جهاد و پایداری و فداکاری مادامی که طاغوت دارای امکانات وسیع است، تجلی می‌یابد.

او تأکید کرد: در برابر دشمنان رسالت و نبوت یا باید با قوت و شدت عمل کرد یا خاشع بود و کرنش کرد و اما قاطعیت به معنای اقدامات مجرمانه نیست در برابر دشمنان رسالت و نبوت یا باید با قوت و شدت عمل کرد یا خاشع بود و کرنش کرد و اما قاطعیت به معنای اقدامات مجرمانه نیست؛ بلکه این قاطعیت باید از نیروی برخاسته از اصول ایمانی نشأت گرفته باشد.

الحوثی گفت: طاغوت زمان آمریکا و اسرائیل و متحدان آنها هستند. ماکرون جز عروسکی از عروسک های صهیونیستها نیست که وی را به سوی اهانت به اسلام و رسول گرامی اسلام سوق می دهند.

وی اعلام کرد: غرب، اهانت به اسلام و پیامبران را مجاز می دانند و مانع از آشکار شدن توطئه های یهودیان صهیونیست می شود. لابی صهیونیستی کافر بر رژیم های غربی و رسانه ها در غرب سیطره دارد.

الحوثی افزود: سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل خیانت و مشارکت در دشمنی آنها علیه امت اسلامی در همه زمینه هاست.

رژیم سعودی آزادگان فلسطینی را به بند کشیده است

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه تاکید کرد: رژیم سعودی حریم هوایی خود را به روی صهیونیستها گشوده و ملت یمن را تحت محاصره قرار داده و آنرا آماج حملات خود قرار داده است. رژیم سعودی آزادگان فلسطینی را به بند کشیده است و آنهم فقط به خاطر مواضع بر حق آنها علیه رژیم صهیونیستی.

وی بیان کرد: میلاد پیامبر گرامی اسلام باید نقطه ای برای ابراز دوستی به رسول الله و تاسی و پیروی از آن حضرت باشد.

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امت اسلامی و ثبات و صلح منطقه است

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه گفت: بر موضع اصولی خود در حمایت از ملت فلسطین در آرمان آنها و آزادی سازی کل سرزمین فلسطین تاکید می کنیم. رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امت اسلامی و ثبات و صلح منطقه ای است.

وی بیان کرد: ما سیاست استعماری آمریکا علیه امت اسلامی را مورد مخالفت قرار می دهیم و با آزادگان امت اسلامی در محور مقاومت در مقابله با خطر آمریکا و اسرائیل هستیم.

الحوثی افزود: ما بر اخوت اسلامی تاکید داریم و با فتنه و دامن زدن به فتنه طایفه ای و قومیتی مخالفیم. بر مقابله با تجاوز ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود به کشورمان تاکید داریم و آنرا وظیفه دینی و ملی تا تحقق پیروزی می دانیم.

رهبر انصارالله یمن در ادامه اظهار داشت: ما با هر نوع عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی مخالفیم.

حسن زید شهید در راه وطن است

وی بیان کرد: از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و وزارت کشور یمن می خواهیم که به تلاش های خود بیافزایند و بر فعالیت خود برای مقابله با تحرکات دشمنان جنایتکار بیافزایند. شهید حسن زید شهید در راه وطن است و عوامل دشمن در ورای ترور وحشیانه وی بودند.

الحوثی گفت: از شما به خاطر این حضور گسترده در این مناسبت تشکر می کنم و از خداوند اجر و ثواب برایتان طلب می کنم.

کد خبر 5059445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha