۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷

سرپرست کمیته مسابقات والیبال:

پروتکل بهداشتی در سالن رعایت می‌شود/چرخ والیبال باید بچرخد

پروتکل بهداشتی در سالن رعایت می‌شود/چرخ والیبال باید بچرخد

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال گفت: باید تا پایان سال، مسابقات لیگ را ادامه دهیم و چرخ والیبال باید بچرخد چرا که باید تیم ملی آماده ای راهی المپیک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه پس از وقفه یک ماهه آغاز به‌کار کرد.

شهرام عظیمی سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال با حضور در سالن خانه والیبال حجاب از نزدیک دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و هورسان را تماشا کرد.

وی درباره برگزاری راقابت های لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز گفت: یکی از دلایلی که مسابقات را به صورت متمرکز ادامه دادیم این بود که بتوانیم همه چیز را تحت کنترل بگیریم. ویروس کرونا به حدی خطرناک است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. آن چیزی که به ذهن رسید این بود که از همه اندیشمندان حوزه والیبال دعوت کنیم تا راهکاری برای برگزاری ادامه لیگ برتر ارائه دهند.

عطیمی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم با این روش بتوانیم مسابقات لیگ را پیش ببریم. همانطور که این ویروس، خود را آپدیت می‌کند ما نیز باید برنامه‌های خود را به روز ارائه دهیم. یک لحظه غفلت ممکن است ما را از برنامه عقب بیاندازد. بنابراین تلاش این است که این ویروس بر والیبال و ما غلبه نکند و ما عملکرد خوبی در برگزاری مسابقات داشته باشیم.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال ادامه داد: در سالن، پروتکل و شیوه نامه بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود. موردی بر عدم رعایت ندیدم. امیدوارم به خوبی و صحت لیگ ۹۹ را به پایان برسانیم؛ چرا که هدف و چشم انداز فدراسیون اعزام تیم ملی مقتدر به المپیک توکیو است. پس باید چرخ والیبال بچرخد.

وی تاکید کرد: بازیکنان و کادرهای فنی باید محک بخورند. همه عوامل والیبال باید در گیر و دار والیبال باشند. لیگ والیبال باید تا پایان سال ادامه داشته باشد تا تیم ملی آماده ای راهی المپیک کنیم و به آرمان فدراسیون یعنی کسب یکی از سکوهای المپیک دست یابیم.

کد خبر 5066760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha