۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۱۳

قائم مقام ستاد برگزاری هفته پژوهش البرز:

هفته پژوهش البرز با توجه به محدودیت‌ها برگزار می‌شود

هفته پژوهش البرز با توجه به محدودیت‌ها برگزار می‌شود

قائم مقام ستاد برگزاری هفته پژوهش استان البرز از برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش با توجه به محدودیت‌ها و شرایط خاص کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهمرادی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد استانی هفته پژوهش که به‌صورت ویدئو کنفرانس که با شرکت رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران سازمان‌ها و اعضای شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت هفته پژوهش برگزار شد، از برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش با توجه به محدودیت‌ها و شرایط خاص کشور خبر داد.

قائم مقام ستاد برگزاری هفته پژوهش استان البرز بیان کرد: وضعیت کنونی کشور در مواجهه با شیوع کرونا، ایجاب می‌کند که بزرگداشت هفته پژوهش با همه‌جانبه‌نگری و تدبیر بیشتری برگزار شود.

وی تصریح کرد: از رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی به عنوان دانشگاه معین استان به خاطر تشکیل جلسه امروز و پیگیری موارد مربوطه تشکر می‌کنم و از همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان انتظار دارم در روند برگزاری آئین بزرگداشت هفته پژوهش مشارکت جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تأکید بر تشکیل منظم جلسات ستاد خاطرنشان کرد: قطعاً موافق تشکیل جلسات حضوری نیستم اما در قالب فضای مجازی باید جلسات را ادامه دهیم و سعی کنیم با وجود همه دشواری‌ها و تنگناهای ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه‌هایی را وفق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مد نظر قرار دهیم.

جایگاه پژوهش و فناوری در پیشرفت جامعه اهمیت بالایی دارد

وی با توجه به اهمیت جایگاه پژوهش و فناوری در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته پژوهش یادآوری ضرورت و نقش کلیدی مدیریت دانایی‌محور و توسعه علمی برای تحقق سعادت و رفاه آحاد مردم است، بنابراین حسب تأکیدات استاندار البرز و نگاهی که در شورای معاونان استانداری داریم، قطعاً از هر تصمیمی که در این شورا و توسط مراکز علمی و دانشگاهی عضو ستاد ارائه و تصویب شود، حمایت خواهیم کرد.

قائم مقام ستاد برگزاری هفته پژوهش در استان البرز در پایان، بر تدوین و تصویب برنامه‌های پیشنهادی بر اساس برآوردهای مالی تأکید کرد و متذکر شد: احکام اعضای ستاد هفته پژوهش ۹۹ تا پایان هفته جاری توسط استاندار به عنوان رئیس این ستاد امضا و صادر خواهد شد.

کد خبر 5067773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha