۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹

سرمربی تیم هراز آمل:

با استراتژی مقابل شهرداری گنبد ظاهر شدیم

با استراتژی مقابل شهرداری گنبد ظاهر شدیم

سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: شهرداری گنبد دو بازی هفته جاری را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و باید با استراتژی مقابل آنها ظاهر می شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هراز آمل در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری گنبد را شکست داد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: بازی خوبی بود. اطلاعات خوبی از تیم شهرداری گنبد داشتیم. می دانستیم تیم جنگنده ای است. در جریان رقابت های امسال نیز در بازی هایی که مغلوب شد با اختلاف کم بازی را واگذار کرده بود.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل ادامه داد: گنبد دو بازی هفته جاری را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته بود و ما باید با استراتژی درست در بازی امروز حاضر می شدیم. بازی معقولی به نمایش گذاشتیم. بازیکنانم دستورات کادر فنی را به درستی انجام دادند و در نهایت موفق به پیروزی شدیم.

وی در ادامه افزود: به بازیکنان خودم و گنبد تبریک می گویم که این بازی خوب را به نمایش گذاشتند.

عطایی در پایان درباره تعطیلی دو هفته آینده تا شروع هفته یازدهم گفت: مجبور هستیم در این دو هفته ریکاوری انجام دهیم و آماده سازی تیم را حفظ کنیم. به هر حال کشور و جامعه درگیر این بیماری هستند و باید کمی فشار را تحمل کنیم. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و رقابت های والیبال امسال به پایان برسد.

کد خبر 5069864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha