به بهانه تقویت امنیت صورت گرفت؛

استقرار جنگنده های اف ۱۶ آمریکا در پایگاه نظامی امارات

استقرار جنگنده های اف ۱۶ آمریکا در پایگاه نظامی امارات

فرماندهی مرکزی آمریکا از استقرار چند فروند جنگنده اف ۱۶ این کشور در پایگاه نظامی امارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که چند فروند جنگنده اف ۱۶ متعلق به نیروی هوایی این کشور در پایگاه نظامی امارات قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که این جنگنده ها از پایگاه «اسپانگداهلم» آلمان به پایگاه هوایی الظفره امارات منتقل شده اند.

این جنگنده ها روز پنجشنبه گذشته به پایگاه هوایی امارات منتقل و در این پایگاه مستقر شده اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی است که این اقدام در راستای تقویت قدرت فرماندهی مرکزی نیروی هوایی آمریکا برای تقویت امنیت و ثبات صورت می گیرد.

آمریکایی ها تلاش دارند با مطرح کردن ادعاهای واهی در خصوص نبود امنیت در منطقه و مبارزه با تروریسم، حضور نظامی خود را در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس توجیه کنند.

کد خبر 5073933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      1 3
      امارات با۸موشک شهاب سه نابوداست
    • مقاومت اسلامی پیروز IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      6 0
      امارات و بحرین و عربستان بدانند که بازی با دم شیر عواقب خطرناکی برایشان دارند هر حمله ایی از این پایگاه ها بسمت ایران صورت پذیرد مساوی است با نابودی ریاض و دبی و ابوظبی و پادشاهی بحرین و.....پس بهوش باشید با جانتان و اموالتان بازی نکنید برای ما ایرانژان تروریستهای امریکایی عددی نیستند لذا شماها که ج
    • حسنی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      2 0
      ما شاهد تحركاتي شبيه تحركات صدام در سال 59 هستيم بايد هوشيار باشيم و نبايد منفعل باشيم و دست رو دست بزاراريم تا آسوده كار خودشان را بكنند، وقتي تهديد براي اسراييل ميش.ود آنها چكاز ميكنند برجام براي رفع نگراني امنيت اسراييل است حمله اسراييل به مواضع ما در سوريه و.. بايد جدي و قاطع بود