۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۰

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:

آخر هفته سامانه بارشی جدیدی به کرمانشاه وارد می شود

آخر هفته سامانه بارشی جدیدی به کرمانشاه وارد می شود

کرمانشاه- مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمانشاه در آخر هفته جاری خبر داد.

محمد خسروی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، تا روز چهارشنبه هفته جاری به استثنای تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط، پدیده جوی قابل ذکری در استان کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس همین پیش بینی‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری، سامانه‌ای بارشی جو منطقه را متأثر کرده و به تناوب شرایط را برای بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق در برخی نقاط (به خصوص نواحی شرقی استان)، آبگرفتگی معابر عمومی و روان‌آب فراهم می‌کند.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از ثبت میانگین بارش ۶۳ میلیمتری در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: سامانه بارشی که روزهای جمعه و شنبه شرایط جوی منطقه را متأثر کرد میانگین ۶۳ میلیمتر بارش را برای استان کرمانشاه به ثبت رساند.

وی ادامه داد: بر اثر این سامانه بارشی بیشترین میزان بارش در شهرستان کرند غرب بارش ۸۳.۶ میلیمتر و کمترین بارش در شهرستان هرسین با ثبت ۴۰.۶ میلیمتر به ثبت رسیده است.

خسروی با اشاره به تأثیر سامانه بارشی اخیر بر شهرستان کرمانشاه، افزود: سامانه بارشی اخیر در شهر کرمانشاه بارشی به میزان ۶۳.۸ میلیمتر به ثبت رساند.

کد خبر 5078084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha