۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱

معاون بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛

تهیه اطلس خودکشی کرمانشاه در آینده نزدیک

تهیه اطلس خودکشی کرمانشاه در آینده نزدیک

کرمانشاه- معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اطلس خودکشی با توجه به شرایط استان برای پیشگیری، کنترل و کاهش خودکشی در آینده نزدیک تهیه می‌شود.

مسعود پایدار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در رویکرد جدید خود به دنبال برنامه ریزی برای پیشگیری، کنترل و کاهش خودکشی است و به همین منظور تهیه اطلس خودکشی متناسب با شرایط استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت تهیه اطلس خودکشی، افزود: دلایل خودکشی در استان های مختلف و حتی سطح شهرستان های کشور متفاوت است بنابراین نمی توان یک نسخه واحد کشوری برای آن تهیه کرد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه سازمان بهزیستی با توجه به ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی برنامه‌ریزی خواهد کرد و پس از تأیید بهزیستی کشور، آن را پیاده سازی می کند.

وی گفت: به منظور شناخت تخصصی‌تر و دقیق‌تر دلایل و زوایای خودکشی در استان کرمانشاه نیاز به ترسیم اطلس خودکشی کرمانشاه به عنوان گام نخست در این مقوله احساس می شود.

پایدار ادامه داد: بعد از تهیه و ترسیم اطلس خودکشی، برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر و تخصصی تر صورت خواهد گرفت و پایش و ارزیابی برنامه‌ها علمی‌تر و کارشناسی‌تر دنبال خواهد شد.

کد خبر 5083296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha