۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۳

سرمربی تیم والیبال پیکان:

این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد

این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان گفت: این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال تیم پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم خاتم اردکان را شکست دهد.

علیرضا طلوع کیان پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان گفت: این پیروزی را به بازیکنان و مجموعه پیکان تبریک می گویم. حاصل یک کار تیمی بود که به موفقیت رسیدیم. بازیکنان با غیرت بازی کردند و کادر فنی زحمت کشید.

وی افزود: تیمی که متوالی شکست می‌خورد دچار چالش‌های متفاوتی می‌شود. اتفاق خوبی بود این پیروزی. همه دست به دست هم دادیم. بازی دوم با تیم مریوان است و همین نگاه را ادامه می‌دهیم. عملکرد خوبی داشتیم و اشتباهات تیم پائین بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: در حمله، ارتقا داشتیم و این پیروزی و عملکرد نوید روزهای خوبی برای پیکان می‌دهد.

سه جلسه برای مسائل روانی برگزار کردیم و همه چیز مربوط به مسائل فنی نبود. این سه برد تیم بسیار کمک کرد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد راه را رفته‌ایم. امیدواریم در بازی بعد مقابل تیم راهیاب ملل نیز همین رویه را داشته باشیم. ما تیم سیزدهم جدول هستیم و امروز با تیم نهم جدول بازی کردیم و پیروز شدیم. به خاتم خسته نباشید می گویم.

طلوع کیان در پایان درباره هدفگذاری تیم پیکان گفت: از زمانی که مسئولیت تیم را برعهده گرفتم ۴ بازی تا پایان نیم فصل داشتیم. فعلاً باید عملکرد تیم را ببینیم پس از پایان نیم فصل جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برگزار و تصمیم گیری خواهیم کرد. فعلاً تمرکزمان برای بازی با مریوان است. پس از آن اهداف جدید را ترسیم خواهیم کرد.

کد خبر 5094154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha