۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

استاندار مرکزی تاکید کرد؛

۵۰ درصد تخفیف قانونی صدور پروانه طرح اقدام ملی مسکن

۵۰ درصد تخفیف قانونی صدور پروانه طرح اقدام ملی مسکن

اراک- استاندار مرکزی گفت: شهرداران استان مرکزی مکلف به رعایت ۵۰ درصد تخفیف قانونی صدور پروانه طرح اقدام ملی مسکن ابلاغی از سوی دولت هستند.

به گزارش مهر، سید علی آقازاده روز پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: شهرداران استان مرکزی به عنوان سکان‌داران مدیریت شهری مکلف هستند ۵۰ درصد تخفیف قانون صدور پروانه طرح اقدام ملی مسکن را که دولت متعهد به پرداخت آن است رعایت کنند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های استان نیز مکلف به نظارت بر این امر هستند و اگر در موارد همکاری لازم صورت نگیرد باید برخورد قاطع انجام شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: طرح اقدام مسکن از جمله برنامه‌های اثربخش دولت است که برای رفع نیاز حیاتی مردم تعریف شده و به منظور تحقق اهداف آن باید تلاش کنند.

وی بیان کرد: شهرداران از ارکان محوری در پیشبرد اهداف طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند و نیاز است که حداکثر هم افزایی را در تحقق این مهم و تسهیل امور انجام دهد.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود در مورد طرح جامع اراک بیان داشت: طرح جامع اراک پس از ۱۶ سال از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد. این طرح می‌تواند افق ۱۰ ساله آینده شهر اراک را به روشنی ترسیم کند و نقشه راه هدفمند در توسعه متوازن عمرانی این کلانشهر به شمار می‌رود.

کد خبر 5103799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha