۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹

نماینده دشتستان:

کیفیت خدمات سلامت در بخش‌های ارم و بوشکان ارتقا یابد

کیفیت خدمات سلامت در بخش‌های ارم و بوشکان ارتقا یابد

بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با تقویت زیرساخت‌ها، کیفیت خدمات سلامت در بخش‌های ارم و بوشکان ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه  بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بخش بوشکان اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این مناطق باید استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های ارم و بوشکان با مرکز استان و مرکز شهرستان فاصله زیادی دارند و باید امکانات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم مردم این مناطق فراهم شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی تاکنون در این زمینه انجام شده است و امیدواریم با تکمیل طرح‌های در دست اجرا و اجرای طرح‌های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

توسعه زیرساخت‌ها در بوشکان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز اظهار داشت: با تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت بخش بوشکان به تجهیزات مدرن پزشکی کیفیت خدمات سلامت در بخش بوشکان ارتقاء می‌یابد.

سعید کشمیری بیان کرد: با توجه به جمعیت شهر بوشکان و فاصله آن تا مرکز شهرستان، توسعه اتاق بستری و اتاق CPR می‌تواند اعزام بیماران را کاهش دهد و بیماران می‌توانند در کمترین زمان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با بازدیدهای که انجام‌گرفته، احداث یک مرکز بستر درمان در بخش بوشکان از نیازهای اساسی این بخش محسوب می‌شود و امیدواریم با پیگیری و تلاش مسئولین شهرستان این امر مهم محقق شود تا ضمن عدالت در سلامت، کیفیت خدمات سلامت نیز در این بخش ارتقا یابد.

کشمیری گفت: تأمین تجهیزات پزشکی مانند ECG و مانیتورینگ قلبی، دستگاه اتوکلاو، آمالگاماتور، ژنراتور و اتوآنالایزر جهت مراکز خدمات جامع سلامت بخش بوشکان در دستور کار قرار گرفته و با تأمین اعتبار در اسرع وقت در اختیار این مراکز قرار خواهد گرفت.

توسعه آزمایشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت بوشکان و کلمه خبر داد و گفت: با تجهیز این آزمایشگاه به دستگاه‌های جدید قطعاً خدمات بیشتر و تخصصی‌تر در زمینه آزمایشگاهی به مردم ارائه خواهد شد.

کشمیری بهسازی و توسعه فضای فیزیکی و اتمام پروژه پانسیون پزشکان مرکز بوشکان و همچنین پروژه نیمه‌تمام مرکز جدید کلمه را از اولویت‌های بخش بهداشت و درمان در این بخش عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر اتمام این پروژه و به بهره‌برداری رسیدن آنها در کمترین زمان ممکن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین از پیگیری و خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز به دستگاه دسی شوک و ونتیلاتور توسط نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی جهت پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ بوشکان خبر داد.

در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و جمعی از مسئولین بخش ارم و بوشکان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

کد خبر 5118545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha