۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸

نماینده دشتستان در مجلس:

همه ظرفیت‌های دشتستان برای ارتقای حوزه سلامت استفاده شود

همه ظرفیت‌های دشتستان برای ارتقای حوزه سلامت استفاده شود

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان دشتستان برای ارتقای حوزه بهداشت و درمان باید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر چهار شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از نهادهایی بوده که تغییرات بسیار خوبی در این مدت در آنجا رخ داده است.

وی تصریح کرد: تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جوانان انقلابی، جهادی و خوش‌فکر تشکیل شده که می‌توانند مشکلات و مسائل حوزه درمان استان را با همفکری دیگر مدیران اجرایی مستقر در شهرستان‌ها به‌خوبی برطرف کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از افراد پرتلاش و توانمند است که نقطه قوت حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نگاه بلندی نسبت به مسائل حوزه خود دارد که این نگاه می‌تواند مسائل و مشکلات را به خوبی مدیریت کند.

رضایی با باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار استفاده کنیم گفت: در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات و بهبود زیرساخت‌ها مانند گذشته همکاری و تلاش خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه نیروهای انسانی پرتلاش و پاسخگویی در بخش بهداشت و درمان دشتستان هستند که به مردم خدمات ارائه می‌دهند بیان کرد: شهرستان دشتستان از لحاظ ساختار فیزیکی در بازدیدهای میدانی که از مراکز و خانه بهداشت شهرستان دشتستان داشته‌ایم، در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

رضایی بابیان اینکه در بحران‌ها است که عیار یک دستگاه یا نهادی مشخص می‌شود اظهار کرد: در بحران بیماری کرونا، بخش بهداشت و درمان، به خصوص شهرستان دشتستان بالاتر از انتظار تلاش و فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: مدافعان سلامت شهرستان دشتستان با راه‌اندازی مراکز بستری سرپایی در حسینیه اعظم و مرکز تخصصی درمانگاه امام موسی کاظم (ع) در پیک پنجم و ششم به‌صورت عینی به همه ما ثابت کردند که برای تأمین سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها حاضرند از جان خود بگذرند و شهادت مدافعان سلامت گواه این گفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیروهای ۸۹ روزه و قراردادی را بنا به نیاز مجموعه تبدیل وضعیت کنند.

کد خبر 5456079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha