۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱

بامداد سه شنبه؛

آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد

آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش سوزی مغازه لباس فروشی در بازار قزوین با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر قزوین، اباذر اسفندیاری اظهار کرد: ساعت ۴:۳۴ دقیقه بامداد روز سه شنبه در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از مشاهده دود از مغازه‌ای در بازار قزوین خبر دادند لذا بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های یک، سه و شش در مدت ۴ دقیقه در محل حضور یافتند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک باب مغازه لباس فروشی طعمه حریق شده لذا بلافاصله نسبت به بریدن کرکره مغازه فوق، کنترل حریق، اطفای حریق، بازدید از مغازه‌های اطراف و جلوگیری از سرایت حرارت و شعله‌ها به مغازه‌های مجاور اقدام شد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: آتش نشانان با اطفای بموقع آتش سوزی از بروز خسارت سنگین در بازار سنتی قزوین جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان برای جلوگیری از احتمال آتش سوزی مجدد تا صبح در محل حضور داشتند.

اسفندیاری دلیل بوجود آمدن آتش سوزی در این مغازه را ناشی از سیستم نا ایمن برق مغازه عنوان کرد.

وی تأکید کرد: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر آتش‌نشانی قزوین مبنی بر عدم رعایت ایمنی در بازار قزوین، برخی مالکین نسبت به این موارد سهل انگارند و در صورت بروز آتش سوزی در قسمتی از بازار سنتی-با توجه به بافت قدیمی و سرپوشیده- خسارات بی شمار مالی و خدای نکرده جانی در پی خواهد داشت.
 

کد خبر 5120471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha