۲۸ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

پیشرفت ۹۲ درصدی فرودگاه گناباد پس از ۲۸ سال

پیشرفت ۹۲ درصدی فرودگاه گناباد پس از ۲۸ سال

گناباد - فرودگاه شهدا گناباد با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در مراحل اتمام عملیات اجرایی است.

حامد قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرودگاه شهدا گناباد با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در مراحل اتمام عملیات اجرایی قرار دارد، اظهار کرد: به زودی عملیات اجرایی پروژه محوطه سازی و بلوار ورودی این فرودگاه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد، تصریح کرد: با احتساب این اعتبارات، مجموع اعتباراتی که تا کنون برای احداث و تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافته است به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

قربانی با اشاره به تکمیل باند و ساختمان امنیت پرواز این فرودگاه، اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار گناباد با بیان اینکه طرح ساخت فرودگاه گناباد جز ۱۶ طرح مهم اقتصادی این شهرستان در راستای مثلث توسعه اقتصادی و تفاهمنامه جلسه اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: مرحله دوم ساخت فرودگاه گناباد شامل پایانه آن از شهریور ماه ۹۴ با گودبرداری، بتن‌ریزی و پی ریزی سالن فرودگاه آغاز شد.

یادآور می‌شود، ساخت فرودگاه گناباد در حالی از سال ۱۳۷۲ آغاز شده بود که تا سال ۱۳۸۳ فقط باند خاکی آن اجرا شده بود و از آن زمان تا سال ۱۳۹۵، بتن‌ریزی و تکمیل پهنای باند فرودگاه اجرا شد.

کد خبر 5123813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha