۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵

دادستان کشور:

کاهش قرار بازداشت‌ها خواسته رهبر معظم انقلاب است

کاهش قرار بازداشت‌ها خواسته رهبر معظم انقلاب است

دادستان کشور بابیان اینکه کار دستگاه قضا اجرای عدالت و دفاع از حق‌وحقوق مردم است، گفت: کاهش قرار بازداشت‌ها و زندانی‌ها خواسته رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری غروب پنج‌شنبه در جریان بازدید از دادسرای سمنان ضمن بیان اینکه خواسته رهبر معظم انقلاب و رئیس دستگاه قضا بر کاهش قرار بازداشت‌ها است، ابراز داشت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که این مهم اجابت شود.

وی ضمن بیان اینکه در برخی مواقع بازداشت‌ها شاید به صلاح فرد نباشد، افزود: در این‌گونه موارد خاص قرارهایی غیر از بازداشت صادر خواهد شد.

دادستان کشور بابیان اینکه وظیفه دستگاه قضا اجرای عدالت و احقاق حق مردم است، ابراز داشت: بر این وظیفه تأکید و تلاش می‌شود تا رضایت‌مندی مردم فراهم باشد.

منتظری بابیان اینکه مسئولیت قضاوت کار بسیار سنگینی است، اضافه کرد: در این راستا اولویت دستگاه قضا نیز احقاق حق مظلوم و نظارت بر زندانیان است که علاوه بر آن رسیدگی هر چه سریع‌تر پرونده‌های قضائی نیز پیگیری می‌شود.

کد خبر 5127616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بازنشسته IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      0 0
      سلام عرض ادب خسته نباشید هر چه شما عزیز و جناب رییسی زحمت میکشید همکاران محترمتان در مراکز و شهرستانها بر باد می دن با رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی و غیر اسلامی باور بفرمایید هر کسی که وارد دادگاه می شه متهم و محکوم نیست هر کسی داستانی دارد و به نوعی به حاکم شرع رجوع کرده بنده ده ساله درگیر یه پرو
    • محمد IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      سلام هر چقدر رهبر عزیزمون و شما برای مردم زحمت میکشید در دادگاها زحمات شما را بر باد میدهند