۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰

فرماندار اسلامشهر:

پروژه‌های عمرانی اسلامشهر طی دهه فجر افتتاح خواهد شد

پروژه‌های عمرانی اسلامشهر طی دهه فجر افتتاح خواهد شد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان طی ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر ده‌ها پروژه عمرانی با حضور مسئولین ملی و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد تا بیانگر آن باشد که علی رغم تمامی تنگناها و تحریم‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پا ننشسته و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ستاد دهه فجر شهرستان، همپوشانی و همگرایی در اجرای برنامه‌های مناسب دهه فجر است و هیچ دستگاهی حق ندارد اقدامات دیگری غیر از آنچه در ستاد شهرستان مصوب می‌شود، انجام دهد افزود: باید برای انتقال آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان از روش‌های جدید و جذابی استفاده شود.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه درب اتاق مدیران ادارات باید همیشه بویژه در دهه مبارک فجر به روی مردم باز باشد گفت: مسئولین کلیه ادارات، نهادها و ارگان‌های انقلابی شهرستان در ایام دهه فجر همه روزه جهت پذیرش ارباب رجوع و پاسخگویی به آنان هماهنگی، اطلاع رسانی و اقدام لازم را به عمل آورند.

مرسلپور در ادامه به برگزاری مراسم ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و عنوان داشت: این مراسم به صورت نمادین و رژه خودرویی و موتوری در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی در روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5129817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha