۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۵۸

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه:

تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه‌ مهم شرکت عمران است

 تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه‌ مهم شرکت عمران است

رباط کریم- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: تولید مسکن باکیفیت بالا به خصوص در پروژه‌های طرح اقدام ملی تولید در شهر اندیشه از برنامه‌های مهم شرکت عمران است.

مهدی مسلم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، به حضور فعال شرکت عمران در دومین نمایشگاه مسکن شهرسازی و باز آفرینی شهری پرداخت و در این باره اظهار داشت: توجه به حوزه شهر و شهرسازی و اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه به صورت جدی در برنامه‌های شرکت عمران شهر اندیشه بوده است که خوشبختانه با توجه به ظرفیت و برنامه‌های این مجموعه موفق شدیم که در دومین نمایشگاه مسکن و شهر سازی و باز آفرینی شهری با دست پر و ایده‌های متنوع حضور فعال داشته باشیم.

وی برگزاری نمایشگاه در حوزه مسکن و شهرسازی را با توجه به وضعیت فعلی مهم برشمرد و اظهار داشت: هدف اصلی از برگزرای نمایشگاه در حوزه مسکن و شهرسازی آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌های نوین صنایع و تجهیزات، ارائه جدیدترین دستاوردهای فناوری روز در حوزه مسکن شهرسازی و باز آفرینی شهری می‌باشد که این طرح، ایده و برنامه‌ها با اجرایی شدن می‌تواند آثار خوبی را در تولید مسکن با کیفیت و همچنین توسعه بازآفرینی شهری داشته باشد.

مسلم خانی شهر را به موجودی تشبیه نموده که دائم نیاز به مراقبت و توجه به نیازها دارد و در این باره افزود: شهر همانند موجودی زنده، مدام در حال رشد بوده و ادامه حیات آن در گرو تأمین نیازها و برنامه ریزی های دقیق و جامع در زمینه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است که این امر از وظایف مهم تمامی ارگان‌های خدمات رسان در شهر از جمله شرکت عمران می‌باشد.

وی تصریح کرد: آنچه عملکرد شرکت عمران شهر جدید اندیشه را به عنوان شهری پیشرو و متمایز در منطقه معرفی می‌نماید ابتدا احساس تعلقی است که شهروندان این شهر دائم به شهر خود داشته و شرکت عمران نیز پا به پای آنها در رفع نیازهای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و …طرح ها و برنامه‌های ارزشمندی را در دستور کار خود قرار داده است.

مسلم خانی اظهار داشت: افتخار شرکت عمران توجه به نیازهای مهم شهر می‌باشد که امیدواریم با اجرای طرح‌های ارزشمندی که در دست داریم بخش عمدهای از نیازهای شهر مرتفع گردد و شهر اندیشه به عنوان شهری انسان محور و شهروند مدار به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

کد خبر 5132070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      2 0
      سلام برادر خدایی برید اون پل زیر گذر ورودی فاز چهاررو که درست کردید دورورشو درست کنید آبرو ریزیه
    • علی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      0 0
      دوست عزیز هیچکدام از پارک‌های شهر اندیشه آب خوردن نداره ولی فضای سبز اندیشه عالیه و جای تشکر داره
      • فریدون IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
        0 0
        ایشان مدیری جوان وبا انگیزه هستند خداوند پشتوپناهتان وهر مدیری که با دانش و خدمتگزار مردم باشد
    • فریدون IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      باید از تلاش ازپشت کار مردان زحمت کش وعالم پوست دارمردم مثل ایشان که دارای مدیریت قوی می‌باشند قدر دانی کرد خدا پشتو پناهتان