۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

۳۰ زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات در مازندران آزاد شدند

 ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات در مازندران آزاد شدند

ساری- مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان به برکت موقوفات گفت: از این تعداد ۱۰ نفر در قائمشهر آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را از محل موقوفات و کمک‌های خیرین بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

وی به ورود جدی اوقاف و امور خیریه مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات جهت مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، بیان کرد: طی روزهای گذشته به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت ۵۰۰ میلیون ریالی به آغوش خانواده بازگشتند.

حیدری خاطرنشان کرد: پیش از این ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات استان آزاد شده بودند.

وی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسمات در اماکن متبرکه، اوقاف و امور خیریه مازندران از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری کرده و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی را با حضور مبلغان اجرا کرده است.

کد خبر 5164631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha