۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند به همت جهادی ها

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند به همت جهادی ها

مسئول قرارگاه شهید محمد عبدی گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو، ۲۵۰ بسته معیشتی و حمایتی میان خانواده های نیازمند شهر تهران توزیع شد.

مهدی اخگری مسئول قرارگاه شهید محمد عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات این گروه جهادی گفت: با توجه به سخنان گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام کمک مومنانه و دست گیری از هموطنان نیازمند، اعضای قرارگاه جهادی شهید عبدی اقدام به تقویت خدمات جهادی خود به ویژه با این محور کردند.  

وی در این خصوص توضیح داد: در همین راستا نیز طی روزهای گذشته ۲۵۰ بسته معیشتی و حمایتی میان ۲۵۰ خانواده نیازمند شهر تهران، به همت این گروه جهادی توزیع شد.

اخگری با بیان اینکه این بسته ها به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو به هموطنان نیازمند اعطا شده است، افزود: این بسته ها در ۵ نقطه از شهر ازجمله مناطق حاشیه ای پایتخت و میان خانوارهای از پیش شناسایی شده، پخش شد تا گوشه ای از مشکلات خانواده ها در ایام نوروز رفع شود.  

مسئول قرارگاه شهید محمد عبدی تصریح کرد: بسته های معیشتی توزیعی هر کدام به ارزش یک میلیون تومان بود که به همت خیرین شرق تهران و با کمک اعضای گروه جهادی شهید عبدی تهیه، بسته بندی و توزیع شد. این سبدهای حمایتی شامل گوشت، برنج ایرانی، ماکارونی، رب، قند، شکر، رشته، پنیر، چای، حبوبات و غیره بود.  

اخگری با اشاره بر دیگر فعالیت های این گروه جهادی عنوان کرد: مجموعه شهید عبدی حدودا متشکل از ۷۰ عضو ازجمله نوجوانان، جوانان، بانوان، خانواده و غیره است و در اعیاد و مناسبت های مختلف نیز برگزاری مراسم با حضور خانواده های نوجوانان را داریم.  

وی ادامه داد: این گروه جهادی به صورت هفتگی اقدام به توزیع غذای گرم میان خانواده های نیازمند و مستمند به ویژه در محدوده شرق تهران می کند. به علاوه توزیع اقلام اولیه زندگی، البسه، کارت هدیه، بسته های بهداشتی و غیره به صورت مستمر و شناسایی خانوارها بی سرپرست و رسیدگی به آن ها از دیگر اقدامات این گروه است.  

کد خبر 5169998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha